Prevensjon...

28 Februar dytter vi inn en hormonspiral og håper vi tåler den.
Klem

Jeg skal p-ringen igjen. Så blir det vel snart kapping av strengen snart tenker vi [;)]

Fåre håpe det ja,Linka...[;)]
Visst ikke blir det bortkasta penger![&:]
Jeg hadde kobberspiral sist,og det fungerte frem til amminga var over og mensen kom tilbake.
Da fikk jeg noen helt sinnsyke blødninger,lenge varte dem og- ikke noe jeg vil oppleve en gang til...

P-ringen ja...Du har positive erfaringer da!?[;)]
Kan den brukes når en ammer!?[8|]
Så kællen vil kappe strengen hos dere- ingen fler barn med andre ord!
Er jo greit det om en ønsker det...[;)]

ORIGINAL: Star83

P-ringen ja...Du har positive erfaringer da!?[;)]
Kan den brukes når en ammer!?[8|]
Så kællen vil kappe strengen hos dere- ingen fler barn med andre ord!
Er jo greit det om en ønsker det...[;)]

Ja jeg har veldig god erfaring fra den men vet ikke enda om jeg kan gå på den når jeg ammer. Håper det for p-piller blir tatt annen vær dag av meg [8D]
Skulle ikke gjør det før vi var godt over 30 men siden vi har nå kansje fått et barn til som ikke er helt frisk ( helt hadde ikke noen av de blitt med oss som foreldre [;)]) så tar vi ikke sjangsen flere ganger.
Skal ha genforskere nå som skal finne ut hvorfor vi får feila på barna.

Forstålig det da ja... Håpe dere får et svar på hvorfor dere ikke har fått helt friske barn da![;)]
Kan jeg spørre om hvor gamle dere er!?[8|] (Siden dere ikke hadde tenkt på det med strengen før godt over 30...)
Kjempe kjekt om du sier ifra om den ringen kan brukes under amming![;)]
Har tenkt litt på den jeg og...

Noen som har prøvd den stanga man har inni handa? jeg vurderer den da....tåler ikke p-piller eller spiral, så mulighetene er liksom veldig begrenset....og her skal det ikke kappes noen strenger enda, har ikke tenkt å gi oss med barn enda! [:D]

Legen min anbefalte en ny type p piller som man kan amme med. Man får heller ikke blødning av dem. Så det har jeg akkurat begynt på...Måtte heller ikke vente til mensen kom tilbake..

P-ringen kan IKKE brukes når du ammer.

Takk for opplysningen Hanne! Var ikke svaret jeg ønska men... Da får man begynne å tenke på andre ting da![;)]

Chill24 hvid du ikke tåler det andre kan det vær du ikke tåler p-staven. Jeg regerte på p-sprøyta var for mye hormoner i den og da sa legen (gynokolog) at det var lika mye i den og jeg ville ikke tåle den heller.

Søren med p-ringen da er det beste prevasjonen jeg har hatt. [&o]

Star83 vi er ikke så langt unna [;)] Jeg ble 28 i noveber i fjord og mannen ble 29 når vi fikk hu lilla [:D]
Men hadde tenk å gjørd det rundt 35 for etter det skulle vi ikke ha barn.

Chill24 hvid du ikke tåler det andre kan det vær du ikke tåler p-staven. Jeg regerte på p-sprøyta var for mye hormoner i den og da sa legen (gynokolog) at det var lika mye i den og jeg ville ikke tåle den heller.

Det var da bare typisk.....da må det bli sann baby computer-dings.....prøvt den noen?

Er slik ladycomp vi snakker om og da...Koster litt,men tror nok den vil være den beste![;)]
Hørt om mange som har prøvd den,og er fornøyde...Blir jo en vane det med å ta den tempen hver morgen,også slipper du jo noen form for hormoner!!![:D]

Back
Topp