Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vil tro at det sikker kan være lurt å bruke..
Vi brukte ikke i går, så satser på at det også går bra...
Jeg skal høre med legen når jeg skal på kontroll om jeg kan få noen nye p-piller...
Vil være på den sikre siden... [:)]
Jeg ammer jo, så kan ikke gå på p-pillene.. Men mini pillen kan jeg bruke, å hørte d hadde kommet noen nye som heter Cerazette som du ikke må ta på samme tid hver dag.. stor fordel da jeg ikke hadde klart å huske å ta på samme tid hver dag.. altfor vanskelig, hehe
Du kan bli gravid igjen 2 mnd etter fødsel selv om du ammer!!!!
Jeg ble gravid i fjor så det gikk rimelig fort fra jeg hadde født til
det var på an igjen. Så det er 1 år og 5 dager i mellom gullene mine[:)]
Vi satser foreløpig på amming som prevensjon (vet at det er svært usikker prevensjon). Men har ikke legetime før til uka, og da skal det skaffes p-piller i en eller annen form. Fikk så sein 6 ukerskontroll at det nesten har gått 8 uker etter fødselen...
vi glemte det litt ,og nå er en uke gått... stoler litt på ammingen, har time til 6 ukers kontroll om to uker, akkurat 6 uker etter fødselen.
sist gikk det 8 mnd før jeg fikk mensen igjen, så HÅRE det er trygt, men sku jeg blitt gravid, selv med uhell, så hadde jeg tatt gladlig imot den lille....