Prevensjon

Mamsol

Betatt av forumet
Hva skal dere bruke nå? Jeg brukte minipiller (ceracette) før jeg ble gravid igjen, fordi jeg ammet og planla en baby til ikke så langt fram i tid. Veldig fornøyd med de, men nå er jeg litt usikker siden det trolig ikke blir flere barn og det jo er litt styr å ta pille hver dag..

Jeg skal bruke Ladycomp (http://www.pfc.no), som jeg også brukte før graviditeten og var veldig fornøyd med:) Men ville nok ikke brukt den dersom det hadde vært helt krise å bli gravid på nytt, selv om den sies å være 99,3% sikker.

Men slipper iallefall å huske pille hver dag, og å tilføre kroppen min masse hormoner!

Hormonspiral - har hatt det før og funker supert for meg!

vi skal ikke ha flere barn så jeg skal ha hormon spiral, p-piller blir litt for usikkert siden jeg ofte glemmer de 

Vi skal heller ikke ha flere barn så mannen har foreslått at han burde kanskje snippe strengen, jeg sa han fikk gjøre som han ville, jeg skulle ha hormonspiral uansett - fikk mye mindre menssmerter og kortere mens med den, og nå har de jo også påvist at den stopper kreft i livmoren eller noe slikt så det er jo også bra!

Vi skal ikke ha flere barn, så sånt sett burde vi vel tenke på noe permanente løsninger. Men jeg faller vel ned på minipiller og deretter p-piller. Jeg synes det høres skummelt ut med spiral... (ja jeg er pysete!)

har absolutt ikke peiling!

Jeg steriliserte meg nå når jeg tok ks....VI skal i alle fall ikke ha mer barn...hehe...tror d holder m 4 herlige gutter:-) Blir herlig å slippe å tenke på noe som helst av prevensjon;-);-)

Back
Topp