Prevensjon

calo

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Hva bruker dere? Jeg tok nettopp ut hormonspiralen da jeg har hatt mye ubehag i siden og menssmerter.... Og det ble bra igjen med en gang, så da var det nok den som forårsaket det.... Men jeg må jo ha noe nytt etterhvert... Blir vel bare p-piller... Noen som har noe de er meget fornøyd med? (vet jo nesten ikke hva som finnes engang jeg....).

Nå bruker jeg ingenting, men er så sinnsykt glad for å ikke gå på p-piller lenger (har brukt yasmin i alle år bortsett fra da jeg ammet, da brukte jeg cerazette). 
Nå, andre gangen jeg har sluttet på de, forstår jeg at det er de som forårsaker hodepinen jeg har slitt mye med i mange år, og det føles så mye bedre å ikke putte i seg alle de hormonene. 
Senere er jeg ikke helt sikker på hva jeg ønsker å gå på. 
Det blir enten noe uten hormoner (f.eks kobberspiral), eller noe som er lavdoset, f.eks. p-ring. 
Har hørt mye bra om p-ring og kommer definitivt til å sjekke det ut!

Her har vi fjernet muligheten for å kunne lage flere barn, så bruker ingenting.

Jeg har p-stav og er kjempe fornøyd!! =)

Gravid så slipper å tenke på det nå - men har "alltid" brukt p-piller - yasmin - vært fornøyd med de. kjekt å ha muligheten til å utsette mensen. Men kroppen fungerer så mye bedre uten disse hormonene.. Vurderer kobberspiral etter fødsel..!

P-piller her. Diane, brukt i flere år veldig fornøyd (tar min urene hud i tillegg)

P-piller her. Diane, brukt i flere år veldig fornøyd (tar min urene hud i tillegg)

Back
Topp