Prevensjon

catmik

Forelsket i forumet
Noen som har vet om et prevensjonsmiddel som ikke har så veldig mange bivirkninger? Som helst ikke har akne som en bivirkning. Vet at bivirkningene er ulike hos folk, men greit å vite om noen som ikke gir dette.

Hmmm... jeg tror ikke jeg har sett det på lista over bivirkninger på p-pillene jeg tar nå. Det er en ny type tror jeg... fikk den av legen da jeg fortalte at jeg sleit med veldig lav sexlyst på de forrige p-pillene jeg prøvde. De her heter Qlaira. Jeg har ikke fått noen bivirkninger som jeg kjenner til nå denne måneden jeg har gått på dem. Fungerte mye bedre enn dem jeg har tatt før. [:)]

eg har kun brukt p-pillen yasmin og er veldi fornøgd med dei. [:D] synst det er greitt med dei for då kan eg utsette mens om eg ønsker det ei veke og to[;)][:D]

ORIGINAL: vannmann_81

kondom ? :) 

He he he... jeg vet, men det er som å spise sjokolade med papiret på!!! [:D]

ORIGINAL: vannmann_81

kondom ? :) 

er den som har så og si ingen bivirkninger mer eller mindre man er allergisk man da har man slike spesial kondomer.

hormonspiral har jeg hørt har lite bivirkninger.

P-ring er helt genial! Merker ingen bivirkninger, noe jeg gjorde da jeg gikk på P-piller. Ingen humørsvingninger, kviser, vektøkning eller noe. Og ikke ble jeg gravid heller;-) Enkel i bruk og kan utsette mensen om du vil. Tar ut ringen etter tre uker, venter en uke, får mensen og setter inn ny ring. Positive ting med P-ring er at hormoner virker kun lokalt og sprer seg derfor ikke like mye i kroppen som annen prevensjon (piller, plaster, sprøyter osv.). Merket også at menssmertene ble betydelig mindre etter at jeg gikk over på denne. Gikk på den i to år før jeg sluttet og har akkurat begynt igjen. Kan ikke amme med den, men jeg ammer ikke lengre...

jeg har satt inn hormon spiral.
og som jeg forstod på gynekologen min, er det ikke mye bivirkninger på den nei.
[:)]

Back
Topp