ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Febbis
ORIGINAL: Jamp
Jeg tror det blir kondomer, kanskje i kombinasjon med Ladycomp eller en annen slik maskin. Men de kan kanskje ikke brukes optimalt før man har fått tilbake mensen og hatt stabil syklus et par måneder? Sicily eller noen andre som vet? Vi er tydeligvis meget fruktbare, så må nok bruke ett eller annet for å ikke få altfor tette barn. [;)]
Leste nettopp på den linken Sicily la ved at man må ha kommet tilbake til vanlig syklus. Så man må vente til man får igjen mens etter fødsel. Dette tok hele 7 uker for meg sist, så det gikk ganske fort. Men det jeg bekymrer meg for er de dagene man er fruktbar. Hva gjør man da? Kondom??? [:'(] IKKE fan av kondom noen av oss, så da blir det dårlig med action[8|]
Og jeg er litt skeptisk til dette mtp at sæd kan leve opptil en uke i skjeden, da er det jo plutselig bare 2 av 4 uker man kan ha sex uten kondom da? Da er jeg jo like langt føler jeg[&o]
Du må jo fortsatt ha eggløsning for å bli gravid, og selv om det kan skje, er det svært urealistisk at sæd skal overleve mer enn maks 3 dager og om en uke gamle sædceller fortsatt er sterke og friske nok til å trenge inn i en eggcelle er jo diskutabelt . [;)]
Ja, det er helt sikkert sant. Men trenger noe som er bombesikkert, for vi er veldig klare på at vi er ferdige med barn nå. Hadde jeg vært 10 år eldre hadde jeg nok "fikset" meg[8D] Og jeg blir gravid bare gubben ser på meg, noe som ikke alltid er like morsomt[:-]
Men da er det ca en uke hvor man er usikker i mnd?