Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
Stemte annet, for jeg bruker fruktbarhetscomputer. Har den lille som heter Pearly.
Hormonfritt og like sikkert som spiral hvis man bruker det riktig. [:)]
www.pfc.no
ORIGINAL: Jamp
Jeg tror det blir kondomer, kanskje i kombinasjon med Ladycomp eller en annen slik maskin. Men de kan kanskje ikke brukes optimalt før man har fått tilbake mensen og hatt stabil syklus et par måneder? Sicily eller noen andre som vet? Vi er tydeligvis meget fruktbare, så må nok bruke ett eller annet for å ikke få altfor tette barn. [;)]
ORIGINAL: Febbis
ORIGINAL: Sicily
Stemte annet, for jeg bruker fruktbarhetscomputer. Har den lille som heter Pearly.
Hormonfritt og like sikkert som spiral hvis man bruker det riktig. [:)]
www.pfc.no
Har tenkt på dette jeg og. Er det sånn at du måler hver morgen? Og får da svar om man er fruktbar eller ikke?
ORIGINAL: Febbis
ORIGINAL: Jamp
Jeg tror det blir kondomer, kanskje i kombinasjon med Ladycomp eller en annen slik maskin. Men de kan kanskje ikke brukes optimalt før man har fått tilbake mensen og hatt stabil syklus et par måneder? Sicily eller noen andre som vet? Vi er tydeligvis meget fruktbare, så må nok bruke ett eller annet for å ikke få altfor tette barn. [;)]
Leste nettopp på den linken Sicily la ved at man må ha kommet tilbake til vanlig syklus. Så man må vente til man får igjen mens etter fødsel. Dette tok hele 7 uker for meg sist, så det gikk ganske fort. Men det jeg bekymrer meg for er de dagene man er fruktbar. Hva gjør man da? Kondom??? [:'(] IKKE fan av kondom noen av oss, så da blir det dårlig med action[8|]
Og jeg er litt skeptisk til dette mtp at sæd kan leve opptil en uke i skjeden, da er det jo plutselig bare 2 av 4 uker man kan ha sex uten kondom da? Da er jeg jo like langt føler jeg[&o]