prevasnjon - p sprøyte

Annicken

Forumet er livet
gått på p sprøyta i over året, blør stadig, og tatt sprøyter annenhver mnd , men tok rett før julaften, og nå blør jeg igjen, kjempe oppblåst, full av luft og kvalm, og inni h.... trøtt - syns det var veldig merkli denne gangen - flere som har hatt d sånn?

må jo bare nødt å begynne på noe anna tror jeg, hadde håpet jeg skulle slutte å blø til slutt, men nå begynner vel håpet og svinnet bort ;P

ja vi ser oss ferdig m babyer nå =) og har ikke noen planer om fler =)

så hva vil dere anbefale ? hva bruker dere ?

Annenhver måned? Er det ikke hver tredje måned man skal ta?

P-plaster da? Det synes jeg er genialt.. [:)]

ORIGINAL: rodstilk

jo er d det er ;P er derfor jeg blir frustrert, begynner vanligvis blød etter to mnd, så derfor ny sprøyte, men denne gangen gikk d jo ikke en mnd engang - og alle de merklige tingene jeg opplever m kroppen da.

men m p plaster, har en fast mensen da ?

derfor jeg ville ha sprøyta så jeg slapp d svineriet ;P men d slipper jeg jo ikke uannsett nå så[X(][8D]

ORIGINAL: Annicken

jo er d det er ;P er derfor jeg blir frustrert, begynner vanligvis blød etter to mnd, så derfor ny sprøyte, men denne gangen gikk d jo ikke en mnd engang - og alle de merklige tingene jeg opplever m kroppen da.

derfor jeg ville ha sprøyta så jeg slapp d svineriet ;P men d slipper jeg jo ikke uannsett nå så[X(][8D]

Ah, skjønner.

Jepp, men du kan jo hoppe over - slik som på mye annet. [:)] Du vil ikke ha spiral..?

ORIGINAL: Annicken

Ah, skjønner.

Jepp, men du kan jo hoppe over - slik som på mye annet. [:)] Du vil ikke ha spiral..?

jeg ville i tgangspunktet ha hormonspiral men gynekologen sa at dersom ikke sprøyta funker funker ikke den heller - altså jeg vil blø da også titt og ofte. =( derfor jeg har prøvd den nå, og ikke gitt helt opp.

Back
Topp