Prevansjon

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
Skal til legen til torsdag og få ny prevansjon. Går nå på cerazette, men blør minimum annahver uke så er litt smålei nå kan du si..

Så da lurer jeg på hva bruker du og hvor ofte har du mensen? Jeg vil gjerne ha en prev hvor man ikke får mensen i det hele tatt. HATER TANTA!!!!

ORIGINAL: Caprice

Nuva ring bruker jeg... Men da har man mens... alt er blitt stabilt etter jeg begynte på den[:)]og så slipper man å ta en tablett hver dag[:D]

Ja detr hadde også vært en fordel å sleppe i disse hektiske dagene.. [:D]
Åssen fungerer det da?

ORIGINAL: pernilleht

hormonspiral kan du jo slippe mensen på da

hormonspiral har vel samme hormoner som cerazette?, så da blør hun like mye isåfall.. ihvertfall det jeg fikk beskjed om.[:)]

er kobberspiral uten hormoner??

kobberspiral er uten hormoner ja, men har hørt at man ofte kan blø mer med kobberspiral. Jeg har hormonspiral og har samme blødning som med cerazette.

ORIGINAL: laispeth

P-sprøyta?

Da har du hovedsaklig ikke mensen ! ;)

Ser lissom for meg at alt som har med p-piller/sprøye og gjøre blir det samme jeg da.. Men det er kanskje forskjell på hormonene i p-piller og i mini piller?

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

P-sprøyta?

Da har du hovedsaklig ikke mensen ! ;)

Ser lissom for meg at alt som har med p-piller/sprøye og gjøre blir det samme jeg da.. Men det er kanskje forskjell på hormonene i p-piller og i mini piller?

Jepp... jeg gjikk på P-sprøyta før jeg ble gravid med Emilie... i over 1 år- så ikke snurten av tanta ;);)

Gjikk og på carazette nå etter fødselen med Tobias, blødde i tider og utider...[:'(][:@][:'(]

Okei, men kanskje jeg skal prøve meg på den da, eller iallefall høre hva legen har å si om den.
Den må tas hos legen hver 3.måned eller noe sånt eller?

Back
Topp