Prevansjon

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Hva bruker dere nå???? Var til legen på 6-ukers kontroll i dag og fikk resept på noe som heter cerazette (visstnok en slags "forsterket mini-pille" som en kan bruke selv om en ammer) Noen som har noen erfaringer med denne???

Nei det har jeg aldri hørt om...

Hørt litt forskjellig om kviser og vektøkning, men sann er det vel med alt! [8|]Og det er jo så forskjellig fra person til person! Selv skal jeg ha hormonspiral.. Orker ikke tanken på mensen.. blir så sinnsykt dårlig.. Ligger å spyr i to dager![:@][:'(][:@]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Hva bruker dere nå???? Var til legen på 6-ukers kontroll i dag og fikk resept på noe som heter cerazette (visstnok en slags "forsterket mini-pille" som en kan bruke selv om en ammer) Noen som har noen erfaringer med denne???

Samme her! Har ikke begynt på dem enda da, har aldri brukt noe før...liker det ikke... [&:][:'(]

Er så lei av hormoner, så her blir det bare kondom, slipper så mye søl etterpå og da. [:)]

Er så usikker selv på hva jeg skal velge..... blir [:'(] av tanken på alt!

Selv om dette er ikke diskusjonen jeg burde svare på, men jeg måtte bare fortelle dere at dere er kjempe heldige som må tenke på det. Her er det null komma niks sjanse å bli gravid på vanlig måte, så jeg ville bare si at dere er heldige som har de problemmene.

Ja, vi er nok det. Må bare få si at jeg trodde selv jeg ikke kunne få barn så lett da jeg gjorde et forsøk på over ett år i et tidligere forhold uten hell. I tillegg har nåværende sambo nedsatt produksjon.[8|]

Ironisk nok ble Benjamin til når jeg gikk på p-piller..... Hva er oddsen?[:)]

[:)]begynte å bruke cerazette i fjor sommer,ble gravid 1 måned etterpå........

ska på 6ukers kontroll neste uke, å her bli d nok p stav ja, hørt my bra om den, å lettvindt, slipp å tenk på å husk å ta pilla hver dag.

Jeg var  og  fikk satt inn spiral i dag jeg...Eneste alternativet når jeg helst ikke vil ha noe med hormoner i seg...Ja, pessar da..hehe...Trur ikke det nei!
Har litt "mensvondt" ennå, men det går vel over snart..Brukte spiral før også- og var godt fornøyd, så håper det går like bra denne gangen..

Back
Topp