LappLina Glad i forumet VIP Marshmallows 2022 13 Jun 2008 #1 Jeg lurer på hva jeg skal begynne å bruke nå.. har vurdert spiral, men tenker også på p-stav... noen som vet hvor mye en p-stav koster? å spiral? jeg skal ikke ha piller, da jeg kommer til å glemme å ta de.. [8|]
Jeg lurer på hva jeg skal begynne å bruke nå.. har vurdert spiral, men tenker også på p-stav... noen som vet hvor mye en p-stav koster? å spiral? jeg skal ikke ha piller, da jeg kommer til å glemme å ta de.. [8|]
2 jenter 1 spire Forumet er livet 13 Jun 2008 #4 Jeg har kobberspiral meget fornøhyd. Ikke vondt sette inn blør litt mer under mens men ellers bare velstand [:D]
Jeg har kobberspiral meget fornøhyd. Ikke vondt sette inn blør litt mer under mens men ellers bare velstand [:D]
x1xLilly86 Elsker forumet 13 Jun 2008 #5 Syns P-ring er en grei ting... Var den jeg fikk minst bivirkninger av, da jeg ikke tåler eller kan bruke hormonprep, og lett å bruke[:)]
Syns P-ring er en grei ting... Var den jeg fikk minst bivirkninger av, da jeg ikke tåler eller kan bruke hormonprep, og lett å bruke[:)]