Prevansjon...

mille.

Gift med forumet
Nå begynner det jo å nærme seg at noen vil "hoppe litt i høyet" igjen...  [;)]
Hvilken prevansjon har dere tenkt å bruke da?

Lurte på å få minipillen fram til jeg kan få satt inn en hormonspiral. 3mnd mener jeg jordmor sa...
Noen andre som har begynt å tenke på det?

Hm.. jeg satte inn hormonspiral ved seksukers kontrollen forrige gang, og det tenkte jeg å gjøre nå også. Håper jeg ikke må vente i tre mnd! [:o]

Skal til legen imårra jeg på 6 ukers kontroll på meg selv..[;)]
 Tenkte kanskje jeg skulle prøve meg på mini-pillen..
Vet ikke helt om jeg vil begynne på Zeracette enda(vanli piller med østrogen da) men jeg har hørt så mye negativt  om den+ mye bivirkninger..[:o]

skal få satt inn hormonspiral på seksukers kontrollen. [:)]  og fram til da skal vi bruke kondom eller noe i den duren. [;)]

Gummihatt sangen e perfekt her i gården[:D] men har ikkje tenkt så mye på korsn prevansjon me skal bruke etter 6ukers kontrollen.

ORIGINAL: Ju9ta

Skal til legen imårra jeg på 6 ukers kontroll på meg selv..[;)]
 Tenkte kanskje jeg skulle prøve meg på mini-pillen..
Vet ikke helt om jeg vil begynne på Zeracette enda(vanli piller med østrogen da) men jeg har hørt så mye negativt  om den+ mye bivirkninger..[:o]

Beklager at jeg blander meg,men jeg ville bare fortelle at jeg begynte på Cerazette 8 uker etter fødselen og har ikke hatt en eneste bivirkning av de. Erik er nå over 9 mnd og jeg har ikke blødd en dråpe etter at renselsen var ferdig heller,så for min del har Cerazette vært en knallbra løsning [:)] 

Må legge til at jeg ammer fortsatt..

Igrunn litt i tvil jeg og, lurte på hormonspiral, men er ikke sikker... Hi, hi, her var det "halmhopping" i går, etter at de siste stingene endelig falt ut! (De stramma så fælt...) Var herlig (så lenge det varte...), sambo hadde jo gått og "lada opp" siden en god stund før fødselen... [:D] 

Hoppa bare av i svingen vi da, er ikke noe glad i kondom; blir så fort ubalanse nedimellom av den glidekremen... Er plutselig ikke så fremmed for "to tette" lenger, er jo ikke noe vi prøver på, men hadde jo sikkert gått greit... [8|] [;)] 

Back
Topp