Prevansjon

Vel har ikke hatt sex enda, så er jeg usikker på hva jeg skal skaffe meg, har hatt problemer med prevensjoner tidligere :P

[8|][8|][8|][8|][8|]

ORIGINAL: ilabom

[8|][8|][8|][8|][8|]

What she said... [8D] Kan komme med nærmere info om det der med flere unger en gang iløpet av neste uke jeg også [:D][8D][:D]

bruker foreløpig kondom, har hatt et par runder med sånn derre hoppavisvingen opplegg, men skal sette inn hormonspiral...

P-pille OG kondom!

Siden sambo sine spermier er utstyrt med SVERD og hogger seg gjennom spiralen...[8D]

Når Mathias er 1 år eller noe kan vi vel kansje trappe ned til kun p-piller [;)]

annet... jeg har ikke sex...

cerazette minipille - var som sagt litt usikker på om jeg skal fortsette på de, i og med at jeg er så redd for å bli gravid og har hørt masse skrekkhistorier[&:] men tror jeg kommer i allfall til å bruke opp de 3 månedene som jeg allerede har kjøpt.

Hormonspiral [:D]

ORIGINAL: Kaysa86

Hormonspiral [:D]

Bruker p-sprøyta, veldig greit, et stikk i skinka hver 3. mnd. Ganske sikkert er det også. Brukte p-sprøyta tidligere i 3 år, og ble ikke gravid.
Har prøvd p-piller også, da glemte jeg ofte å ta dem, så risikoen var der for ofte.

ORIGINAL: *dreamer*

Ingen ting. Kan sannsynligvis ikke bli gravid uten prøverør, så dukker det opp et hjemmelaga mirakel er det hjertlig velkommen[:D]

Me too!

jeg trykka p-piller jeg, selv om jeg ikke har fått begynt pådet enda. så nå er det kondom ja. blaah
skjønner ikke hvorfor jeg tok p-piller når det egentlig var det eneste jeg ikke ville:p
legen anbefalte meg p-ring men hvordan i alle dager skal man få tak i den hver måned da? [8D]

Ingenting, håper det går bra.. Vist ikke så blir det en til[;)]

bruker foreløbig kondom(så stemte det). Og etterhvert kommer vi vel til å bruke ingenting... Vil gjerne ha flere om ikke så veldig lenge!

Ladycomp... Måler temp hver morgen. Har funket i 6 år, så blir å fortsette med det

Me to! Funker dritbra! Eneste gangen vi har hatt sex i litt usikker tid, ble det barn:) Og da hadde jeg en bang anelse i løpet av økta... [8D]

Back
Topp