Prevansjon

*Josefine

Forelsket i forumet
Hva bruker dere???

Noen som bare "hopper av i svingen" eller bruker kondom? Er det en grei løsning??

ORIGINAL: *Josefine

Hva bruker dere???

Noen som bare "hopper av i svingen" eller bruker kondom? Er det en grei løsning??

Sier seg selv , det er en grei løsning... men særlig sikkert i svingen er det jo ikke...

ORIGINAL: #Åsen#

Hva bruker dere???

Sier seg selv , det er en grei løsning... men særlig sikkert i svingen er det jo ikke...

Sign![:D]

Vet om veeeeeldig mange som har blitt gravid ved å hoppe av i svingen.[:D] 

ORIGINAL: AnikogEmis

ORIGINAL: Mamelene

ORIGINAL: #Åsen#

Hva bruker dere???

Sign![:D]

Funka fint her i 5 år[:)] 
Lot vær en gang får å lage lillemor da[;)]

Ikke alle menn som har like god kontroll ;)

Vi brukte kondom og skal nå ha en til[:)]

Jeg har en p-pille-sönn og en ikkenoeprev-datter[:)]

Bruker hormonspiral nå..
Har ikke fått prøvd ut "virkingen" enda, pga at jeg bare har blødd sinnsykt mye etter innsettelse, og har derfor fått tabletter mot "store blødninger".......
Men den er nesten like sikker som ppiller og kondom.

vi bruker kondom men i går så " hoppet vi av svingen" i steinfylla så jeg vet ikke helt jeg....
ikke lurt iallefall, synes jeg...

nei, når jeg slutter helt å amme så er det rett på p-ringen, og jeg gleeeeder meg...

Merethe

jeg går på p-sprøyte. Ingen mensen, slipper å tenke på det på tre mnd.. Veldig greit synes jeg! Ikke hatt noen bivirkninger så langt ihvertfall[:)]

Dere kan likså greit bare fullføre istedet for å ´hoppe av i svingen´! Det er bare tull, for det kommer sæd før selve utskytingen også [8D]

Vi "hopper av i svingen" og det funker her hehe
Gjorde det i 2 år før vi ble gravide første gangen vi ikke gjorde det.
Og er tilbake til den metoden nå også [8D]

Her er det også hoppe av i svingen metoden. Om det er god prevansjon? - nei, men om det kommer en spire så er den hjertelig hjertelig velkommen[:)]

Kommer ikke til å bruke prevansjonsmidler til vi har fått nestemann[:)]

kondom[:D]

Back
Topp