MammaTilEmilie
Gift med forumet
Sitte i ei lita knipe akkrurat no ang prevansjon og siden eg ikkje har so stor greie på alt innen det skriver eg like godt her..
Ppiller kan eg ikkje gå på for kroppen min tar ikkje opp nok østrogen .. also eg blir gravid på de..
men så begynte eg på pstaven og alt virka som det va kaanon..
Slepp omtrent mensen og har litt humørsvinginga men de har eg lært meg og leve me
men har vert so slapp og trøtt i de siste og alt har virka som eg va gravid så var eg til lege for noen dager siden og da fikk eg beskjed om att eg har aaalt for mykje hormoner i kroppen så mye att det ikke var heilt bra for meg so han anbefalte meg og ta den ut.
så det skal eg gjere den 30 men over til spm
Når eg ikke kan bruke prevansjon med østrogen og ikkje med hormoner..
er det noe annet då?
Ppiller kan eg ikkje gå på for kroppen min tar ikkje opp nok østrogen .. also eg blir gravid på de..
men så begynte eg på pstaven og alt virka som det va kaanon..
Slepp omtrent mensen og har litt humørsvinginga men de har eg lært meg og leve me
men har vert so slapp og trøtt i de siste og alt har virka som eg va gravid så var eg til lege for noen dager siden og da fikk eg beskjed om att eg har aaalt for mykje hormoner i kroppen så mye att det ikke var heilt bra for meg so han anbefalte meg og ta den ut.
så det skal eg gjere den 30 men over til spm
Når eg ikke kan bruke prevansjon med østrogen og ikkje med hormoner..
er det noe annet då?