prevansjon

MammaTilEmilie

Gift med forumet
Sitte i ei lita knipe akkrurat no ang prevansjon og siden eg ikkje har so stor greie på alt innen det skriver eg like godt her..

Ppiller kan eg ikkje gå på for kroppen min tar ikkje opp nok østrogen .. also eg blir gravid på de..
men så begynte eg på pstaven og alt virka som det va kaanon..
Slepp omtrent mensen og har litt humørsvinginga men de har eg lært meg og leve me
men har vert so slapp og trøtt i de siste og alt har virka som eg va gravid så var eg til lege for noen dager siden og da fikk eg beskjed om att eg har aaalt for mykje hormoner i kroppen så mye att det ikke var heilt bra for meg so han anbefalte meg og ta den ut.
så det skal eg gjere den 30 men over til spm

Når eg ikke kan bruke prevansjon med østrogen og ikkje med hormoner..
er det noe annet då?

Kobberspiral, kondomer, ladycomp (sånn datasak som måler tempen og beregner sikre og usikre perioder) eller la være å ha sex[8D]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Kobberspiral, kondomer, ladycomp (sånn datasak som måler tempen og beregner sikre og usikre perioder) eller la være å ha sex[8D]

trur det må bli lady comp eller la vær og ha sex :D

Ikke for og dele for mye info men kondom kløøør [:'(]
Og kobberspiral fekk søstera mi betennelse i hele kroppen av så litt skeptisk til den

Ladycomp skal være fenomenalt om du har regelmessig mens[:D]

Ladycomp skal være fenomenalt om du har regelmessig mens[:D]

har ikke det nå som eg har pstaven men får det vel når eg tar den ut.. nå har eg den kver 4-5 mnd..:P

Men hvordan funker ladycomp.. men det var jo ustyrtelig dyrt ;p

På inn på linken Gudinnen la ut, der står det veldig mye informasjon.
Dyrt ja, men du får iallefall sex da[;)][8D]

På inn på linken Gudinnen la ut, der står det veldig mye informasjon.
Dyrt ja, men du får iallefall sex da[;)][8D]

det er sant :D
får legge inn ett ord me sambo :D

om han vil ha sex eller ikke ... hehe ;P

Back
Topp