Prevansjon

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
S

Solstrål

Guest
Jeg har p-pillene jeg skal bruke nå hjemme. Har igjen fra før graviditeten. Dette er Cerazette som kan brukes av ammede. Snakket med de på sykehuset før hjemreise og de sa at jeg kunne bruke disse som ammede. MEN kan jeg bare begynne nå??

Jepp. Har begynt eg.

ORIGINAL: Grete71

Jepp. Har begynt eg.
Leste nettopp pakningsvedlegget. Der står det jo aten ikke skal begynne før første mens dag... Men ser ikke problemet.... :p

Liiiiit ivrig etter å komme i gang seksuelt , kondom er jo ikke gøy :p

ORIGINAL: Solstrål

Jepp. Har begynt eg.
Leste nettopp pakningsvedlegget. Der står det jo aten ikke skal begynne før første mens dag... Men ser ikke problemet.... :p

Nei begynn nå! Eg fekk jo resept av legen min å hu sa eg bare sko begynna... Kan jokje venta te mensen komme, de kan jo ta et år!!!! [8D]

Noen som vet om en kan bruke P-plaster når en ammer? [8|]

ORIGINAL: Solstrål

Jepp. Har begynt eg.

Kondom burde dere bruke de 6 første ukene uansett, for å unngå infeksjoner! [;)]

Nei!!!! kun Cerazette, sa både jordmor og lege til meg...

Nei!!!! kun Cerazette, sa både jordmor og lege til meg...

Da er det bare å sette i gang :) Vet om kondom pga infeksjon ;) Mn tenkte det var greit å ikke bli gravid med en gang ;)

seriøst kan vi begynne selm ikke mensen har kommet med p-piller..
da er det første jeg skal gjør i morgen er å gå til legen min for å få resept på det

Ja men kun Cerazette hvis du ammer. Har vel gått på dem i 1,5 uke nå jeg.

Ja men kun Cerazette hvis du ammer. Har vel gått på dem i 1,5 uke nå jeg.
Er såååå glad jeg kan bruke den samme som før graviditeten :)) kjenner denne og er fornøyd med den /)

Back
Topp