Prevansjon og amming??

*håperpåklaff*

Elsker forumet
Dere som ammer. Hvilke prevansjoner har dere?? Å er dere fornøy?? med tanke på bivirkninger og vektøkning????

Jeg må vel skaffe meg noe jeg også.

Å hverfall nå som menstrasjonen er kommet tilbake!![:'(][:'(][:'(]

Cerazette.. Så langt veldig fornøyd, ingen bivirkninger og ingen blødninger [:)] Men, har bare brukt 1,5 brett da, så kan jo komme..

Fikk satt inn hormonspiral for 1uke siden. Er kjempefornøyd så langt

Hormonspiral har æ hatt å va ikke fornøyd me den.... p-pilla.... jah så jo ka det endte me :P e vel grunnen til at æ e her inne :P

Prøvde cerazette, men den ødela utdrivingsrefleksen min ( regner med det var den ), trodde også at den "starta" mensturasjonen, men har bare "hatt" den 1 gang, og det er over en mnd siden. så når den kommer tilbake skal jeg begynne på conludag, et merke jeg aldri har hørt om, men det er ei minipille, så den må taes på samme tid hver dag. (og det kommer jeg til jo åååå glemme [8D] )

Jeg tar minipiller som heter conludag, og er egentlig veldig fornøyd med dem. Har ikke merket noe bivirknnger av dem :)

Skal forhåpentligvis satt inn spiral 3.mars. Er så lenge til fordi jeg må få hjelp av lystgass eller Benzo på fødepol for å gjennomføre det [&:]

men stoler ikke på meg selv med minipiller eller noe man må huske å ta, så går for spiral.

fikk satt inn hormonspiral for en uke siden og blør enda+ en god del murringer.. så ikke helt fornøyd enda.

begynte jo på prev for å ikke bli gravid igjen med en gang, MEN denne spiralen har dobbel effekt.. siden jeg blør har vi jo ikke sex heller!! blæ!!!!  var jo en grunn for at jeg begynte på prev (for å ha sex).
håper det gir seg snart for er ikke keen på å kjøre brannbil[:'(][:'(] (mannen begynner å bli desperat[8D])

ORIGINAL: smurfix

fikk satt inn hormonspiral for en uke siden og blør enda+ en god del murringer.. så ikke helt fornøyd enda.

begynte jo på prev for å ikke bli gravid igjen med en gang, MEN denne spiralen har dobbel effekt.. siden jeg blør har vi jo ikke sex heller!! blæ!!!!  var jo en grunn for at jeg begynte på prev (for å ha sex).
håper det gir seg snart for er ikke keen på å kjøre brannbil[:'(][:'(] (mannen begynner å bli desperat[8D])

Ehh... jeg blødde stort sett i et hele det første åre, så heldi for deg vis du blir fort kvitt den :P

ORIGINAL: miapia87

Jeg tar minipiller som heter conludag, og er egentlig veldig fornøyd med dem. Har ikke merket noe bivirknnger av dem :)

Ikke for å kuppe tråden men: vet du om jeg kan begynne med den uten å ha mensen ?

ORIGINAL: Snorkmaiden

ORIGINAL: miapia87

Ikke for å kuppe tråden men: vet du om jeg kan begynne med den uten å ha mensen ?

Jeg begynte hvertfall på den selv om jeg ikke hadde fått mensen ennå, ellers hadde jeg måtte venta en hel evighet :)

ORIGINAL: BabyINovember10

Ehh... jeg blødde stort sett i et hele det første åre, så heldi for deg vis du blir fort kvitt den :P

WHAAAT!!?? 1 helt år![X(][X(]
hvis jeg blør lengre enn noen mnd så er det rett ut.[:'(] 

ORIGINAL: BabyINovember10

WHAAAT!!?? 1 helt år![X(][X(]
hvis jeg blør lengre enn noen mnd så er det rett ut.[:'(] 

jeg har to veninner som og blødde første året...

men nå blør de aldri lenger! [:)]

Back
Topp