prevangsjon..

hsj

Glad i forumet
ka bruk dåkker? går på p-pillan men ønsk å bytt. nån som har nåkka å annbefal?

Det har min  mann ordnet

Jeg skal sette inn kobberspiral. Har plutselig skjønt at hormonene ødelegger hodet mitt. Har gått på prevensjon hele mitt voksne liv, men etter et par år uten nå, ser jeg at jeg er et mye hyggeligere menneske...

Jeg har hormonspiral. Fungerer godt den.
Men den demper sex-lysten. Men man finner jo sine metoder til å fikse det.[:D]

ORIGINAL: As3

Går på minipillen, største dritten arh [:@][:'(][:@]  Hormoner i hytt å p ver!

Lure faktisk på om eg må grina meg ijønå stolen å få i en spiral! ...

den gikk jeg på oxo,ble helt mannevond!! så nå bruker jeg ittno.[;)]

ok. har tægnt litt på spiral.. men eg har laftsittende livmor.ska det ha nå å sei?

ORIGINAL: bente:

Satte inn kobberspiral etter fødselen, men tok den ut og begynte på piller i stedet.

Omvent her..Har gått på p-piller, men har sluttet nå for å sette inn kopperspiral..men kan jeg spørre om det var noe ubehag som gjorde at du sluttet?

ORIGINAL: Trønderpia82

Bruker minipillen Conludag nå. Funker veldig fint, men jeg sliter med å huske å ta den. Kommer til å begynne på vanlige ppiller når jeg er ferdig å amme. Tror jeg må det i forhold til å få mindre mens også...

Eller er det noen som vet om den reduseres med noe annet prevensjon?

den brukte jeg i fjor når jeg ble gravid [8|]
Nå er det mannen min som har ordnet det slik at jeg slipper prev

Hormonspiral her!

Men hva jeg hadde gitt for å få SEXLYSTENtilbake....
Er jo greit når vi setter igang, men kan nesten ikke huske sist den bare kom, og kom, og kom...[;)]

Her bruker vi ingenting. Jeg tåler ikke kondomer og jeg nekter å stappe i meg hormoner og spiral har jeg prøvd, det funket dårlig! Ble gravid med steffen på p-pille og gravid men mistet mens jeg fremdeles hadde spiral.

Så når vi er 100 % sikre på at vi ikke skal ha fler barn blir det mannen som må gjøre noe med det, siden det er rimeligere enn om jeg skulle opereres. Men med min flaks så blir jeg sikkert gravid selv om mannen har kappet strengen.
(jeg blir lett gravid, men har problemer med å hode på embryoet)

så det er "hoppeavisvingen" her!!

har kobber spiral. eneste jeg noengang har kunnet bruke..

jeg har veldig sterke mens smerter da, men det har jeg både med og uten.. men ikke på langt nær så mye vondt som jeg hadde med hormon spiral, 5 forskjellige typer p-piller, 3 forskjellige typer minipiller, utsletta jeg fikk av limet på p-plaster.. [&:][:D]

ORIGINAL: helen79

Jeg har hormonspiral. Fungerer godt den.
Men den demper sex-lysten. Men man finner jo sine metoder til å fikse det.[:D]

sign[:)]

quote:

ORIGINAL: Trønderpia82

Bruker minipillen Conludag nå. Funker veldig fint, men jeg sliter med å huske å ta den. Kommer til å begynne på vanlige ppiller når jeg er ferdig å amme. Tror jeg må det i forhold til å få mindre mens også...

Eller er det noen som vet om den reduseres med noe annet prevensjon?

den brukte jeg i fjor når jeg ble gravid

hehe, eg var en condulag baby og snuppa er en yasmin baby... liker ikke den trenden altså... snuppa får ikke finne seg type før hun er 30, MINST..!!! [&:][8|][:D]

Jeg har p stav i armen og syntes det var veldig kjekt for da slapp jeg å tenke på noe!
Men nå etter nesten 3mnd med smerter og mensen orker jeg ikke mer!
Så om et par uker skal jeg til legen og ta den ut!
Tror jeg dropper noe prevansjon i nærmeste fremtid for nå orker jeg ikke mere vektøkning og hormoner![&o]

Jeg vil ikke ha flere barn heller før om et par år så vi må være veldig forsiktige![&:]
men har aldri gått på noe prevansjon før nå heller da!

ORIGINAL: Perlemor til to

Her bruker vi ingenting. Jeg tåler ikke kondomer og jeg nekter å stappe i meg hormoner og spiral har jeg prøvd, det funket dårlig! Ble gravid med steffen på p-pille og gravid men mistet mens jeg fremdeles hadde spiral.

Så når vi er 100 % sikre på at vi ikke skal ha fler barn blir det mannen som må gjøre noe med det, siden det er rimeligere enn om jeg skulle opereres. Men med min flaks så blir jeg sikkert gravid selv om mannen har kappet strengen.
(jeg blir lett gravid, men har problemer med å hode på embryoet)

så det er "hoppeavisvingen" her!!

samme her i huset!!!!

her e d hormonspiral! e alt førr tomsåt tell å bruk p-pille, klar ikke hold orden på de der tabbisan eg...

bruker hormonspiral...

ingen plager i det hele tatt...

har knapt hatt mensen siden jeg satte den inn, kun noen bittesmå blødninger her og der...

Back
Topp