Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bente:
Satte inn kobberspiral etter fødselen, men tok den ut og begynte på piller i stedet.
ORIGINAL: Trønderpia82
Bruker minipillen Conludag nå. Funker veldig fint, men jeg sliter med å huske å ta den. Kommer til å begynne på vanlige ppiller når jeg er ferdig å amme. Tror jeg må det i forhold til å få mindre mens også...
Eller er det noen som vet om den reduseres med noe annet prevensjon?
quote:
ORIGINAL: Trønderpia82
Bruker minipillen Conludag nå. Funker veldig fint, men jeg sliter med å huske å ta den. Kommer til å begynne på vanlige ppiller når jeg er ferdig å amme. Tror jeg må det i forhold til å få mindre mens også...
Eller er det noen som vet om den reduseres med noe annet prevensjon?
den brukte jeg i fjor når jeg ble gravid
ORIGINAL: Perlemor til to
Her bruker vi ingenting. Jeg tåler ikke kondomer og jeg nekter å stappe i meg hormoner og spiral har jeg prøvd, det funket dårlig! Ble gravid med steffen på p-pille og gravid men mistet mens jeg fremdeles hadde spiral.
Så når vi er 100 % sikre på at vi ikke skal ha fler barn blir det mannen som må gjøre noe med det, siden det er rimeligere enn om jeg skulle opereres. Men med min flaks så blir jeg sikkert gravid selv om mannen har kappet strengen.
(jeg blir lett gravid, men har problemer med å hode på embryoet)
så det er "hoppeavisvingen" her!!