prevangsjon

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Hvordan prevangsjon bruker dere som har født? Kan man begynne og bruke det etter 6 uker eller må jeg vente lenger?
Synes det er så kjedelig med kondom. Noen som tar mini pillen? Er den ok? Vil ikke ha spiral eller noe som må oppi der liksom..
 
Hei,

ja, vanskelig det der! Jeg begynte på mini-pillen, men sluttet fordi jeg glemte den hele tidden i ammetåka[;)] . Nå er jeg uten...
 
Ja da er det ikke noe for meg for jeg husker jo så vidt hva jeg heter en gang..hehe..r helt i min egen lille verden jeg.
Kjempe rart og gå rundt slik og ikke huske noen ting og bare være helt vekke[8D]
Får få kjæresten til og huske de får meg da. Hadde du noen bivirkninger når du tok dem?

Kan man ta vanelige p piller når man får mensen igjen? Jeg ammer..
 
Etter at datteren min kom til verden fikk jeg satt inn en hormon spiral. Jeg hadde nesten ikke noen blødninger. Kan vel ikke kalde det blødninger en gang. et par dråper en gang i blandt. Litt usikker på hva jeg skal bruke etter at barna nå kommer til verden. Samboeren min ble ikke helt glad i den spiralen akkurat. Han fikk noen stikk på tissen sin noen ganger[&:]
Men jeg fikk aldri rotet meg til å justere trådene.
Tror kanskje jeg skal gå for den nå oxo. Hvis ikke det kommer noe helt nytt i full fart[:)]
 
Hei[:)] Jeg brukte mini-pille mens jeg amma..måtte ha på vekking på mob tlf for å huske å ta den, men det gikk på et vis.
P-piller, plaster og p-ring kan man jo ikke bruke mens man ammer så da er jo ikke utvalget stort akkurat.
 
Back
Topp