prestasjonsangst på mannen!!

Askepott<3

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Wææ, noen tips??
Jeg testet jo i går kveld etter El og da ble den positiv, så med en gang snuppa var i seng gikk jeg til mannen å sa; "kom, vi skal ha sex, jeg har eggløsning"
Det kom visst litt brått på, jeg kunne ikke bare komme å si sånn. Vi prøvde en god stund men han fikk prestasjonsangst og var ikke i nærheten av å komme!
Testet etter El i dag tidlig også, strekene kom med en gang i dag og.
Vi skal prøve igjen i kveld men jeg er litt redd for at denne mnd er kjørt:/

Jeg har i alle fall lært haha! Neste gang skal jeg holde det for meg selv å heller bare ta initiativ ved leggetid eller noe:p

Noen tips til i kveld? Jeg sa han måtte prøve å ikke tenke på det men det var ikke så lett sa han!

Et spørsmål til:
Jeg testet etter El i går morges og fikk negativ, kl 19 fikk jeg positiv. Hvor lenge har jeg sjans på å befrukte egget nå? :)

Stakkars! Han vil sikkert veldig gjerne, vil kanskje litt for mye! Vi har støtt på noen sånne tilfeller og da er det bare å gi opp, i hvertfall for vår del. Men satt da på klokka på natta en gang og tok en kjappis, det funket i hvertfall for oss - haha!
Og ikke minst det med å kanskje ta det "hvor som helst". Soverommet ble i de tilfellene litt skummelt, men sofaen, dusjen slo aldri feil ;) Og ikke minst foreplay, i form av berøring, fine ord en stund i forkant, men det kan godt hende at mannen min er i overkant følsom, jeg har i hvertfall inntrykk av det - haha!! Ikke si at jeg sa det :P

Test igjen etter EL i kveld, rundt kl. 19. Det kan godt hende at den også er positiv. Egget slipper vanligvis mellom 12 og 48 timer etter positiv test. Kommer an på hvor lenge du har peak på LH hormonet og det kommer an på når du testet i forhold til denne peaken. Og egget lever i 24 timer. "Reisen" til spermen opp til egget tar ca 30 min mener jeg å ha lest, så masse tid :D

Tvi, tvi i kveld og happy humping :D

Stakkars! Han vil sikkert veldig gjerne, vil kanskje litt for mye! Vi har støtt på noen sånne tilfeller og da er det bare å gi opp, i hvertfall for vår del. Men satt da på klokka på natta en gang og tok en kjappis, det funket i hvertfall for oss - haha!
Og ikke minst det med å kanskje ta det "hvor som helst". Soverommet ble i de tilfellene litt skummelt, men sofaen, dusjen slo aldri feil ;) Og ikke minst foreplay, i form av berøring, fine ord en stund i forkant, men det kan godt hende at mannen min er i overkant følsom, jeg har i hvertfall inntrykk av det - haha!! Ikke si at jeg sa det :p

Test igjen etter EL i kveld, rundt kl. 19. Det kan godt hende at den også er positiv. Egget slipper vanligvis mellom 12 og 48 timer etter positiv test. Kommer an på hvor lenge du har peak på LH hormonet og det kommer an på når du testet i forhold til denne peaken. Og egget lever i 24 timer. "Reisen" til spermen opp til egget tar ca 30 min mener jeg å ha lest, så masse tid :D

Tusen takk for langt og flott svar!! :)

Jeg får prøve å ikke prate så mye om det i dag, får håpe vi klarer å legge inn noen aksjer i dag og at han har gode svømmere:p

:D

Stakkars :p jeg brukte ikke si det til min sambo, men han skjønte det fort :p men han synes det var bedre å ikke informeres om testene :) egget slipper fra 0-48 timer :)

Stakkars :p jeg brukte ikke si det til min sambo, men han skjønte det fort :p men han synes det var bedre å ikke informeres om testene :) egget slipper fra 0-48 timer :)

Får prøve å ikke virke for ivrig da haha, ikke så lett:)
Ja tror nok de liker best å ikke bli informert om alt det der:p de skulle bare visst hva vi går gjennom hehe! Er jo ikke akkurat mange menn på slike forum!!

Får prøve å ikke virke for ivrig da haha, ikke så lett:)
Ja tror nok de liker best å ikke bli informert om alt det der:p de skulle bare visst hva vi går gjennom hehe! Er jo ikke akkurat mange menn på slike forum!!

Haha :p det er så sant, de vet faktisk ikke hvor mye man går igjennom med testing... Du får ta det etter leggetid :)

Haha :p det er så sant, de vet faktisk ikke hvor mye man går igjennom med testing... Du får ta det etter leggetid :)
Ja, jeg får legge en slagplan (for meg selv) i løpet av dagen! Skal på jentekveld og i dag! Prioriterer el hehe men Om vi tar det når vi legger oss får jeg heller kjøre hjem litt tidligere enn jeg pleier! :D xxl fingrene for at han klarer å slappe av å legge inn noen aksjer!! :D

Og ikke minst det med å kanskje ta det "hvor som helst". Soverommet ble i de tilfellene litt skummelt, men sofaen, dusjen slo aldri feil ;) Og ikke minst foreplay, i form av berøring, fine ord en stund i forkant, men det kan godt hende at mannen min er i overkant følsom, jeg har i hvertfall inntrykk av det - haha!! Ikke si at jeg sa det :p

Hahaha :P Min mann er også ganske følsom. Når jeg prøver meg på en kjappis så får jeg alltid høre "Jammen... skal ikke vi kose litt først da?" med den sårbare stemmen :P

Og midt under akten kan han godt si "Kan ikke du stryke meg på ryggen da? Det er så koselig" :P
Hahaha! Jeg dævver :D

Men ja, her har jeg også en EL-sky mann :P Her gjelder det bare å late som ingenting og hinte til sex på vanlig måte.. Men jeg tror nok han aner at det er EL-tider, for vi har sex vesentlig oftere rundt da enn ellers i syklusen. ;)

Hahaha! Jeg dævver :D

Men ja, her har jeg også en EL-sky mann :p Her gjelder det bare å late som ingenting og hinte til sex på vanlig måte.. Men jeg tror nok han aner at det er EL-tider, for vi har sex vesentlig oftere rundt da enn ellers i syklusen. ;)
Blir litt samme her. Er veldig på i el-perioden, også plutselig blir det litt bråstopp i ventetiden til ikm :P

Ja, jeg får legge en slagplan (for meg selv) i løpet av dagen! Skal på jentekveld og i dag! Prioriterer el hehe men Om vi tar det når vi legger oss får jeg heller kjøre hjem litt tidligere enn jeg pleier! :D xxl fingrene for at han klarer å slappe av å legge inn noen aksjer!! :D
Hvordan gikk det i går? ;)

Hvordan gikk det i går? ;)
Det gikk veldig fint i går:):) wohoo! Svøm svøm svøm kjære små!! :D
I mine tanker har i alle fall en funnet veien inn i egget så nå må det bare feste seg! :)
Ønsker veldig å fortelle det til alle til Jul (familien min i alle fall) :)
Tenker frem og tilbake på hvordan jeg skal gjøre det!
Blir nok et bilde av snuppa med en genser der det står hun skal bli storesøster:) eller noe slikt! :D

Husker jeg hadde samme tanker sist graviditet, hadde en SA i November så da ble de julegaveønskene knust, men fikk positiv test i begynnelsen av februar igjen da så sorgen varte ikke så lenge heldigvis:D

Det gikk veldig fint i går:):) wohoo! Svøm svøm svøm kjære små!! :D
I mine tanker har i alle fall en funnet veien inn i egget så nå må det bare feste seg! :)
Ønsker veldig å fortelle det til alle til Jul (familien min i alle fall) :)
Tenker frem og tilbake på hvordan jeg skal gjøre det!
Blir nok et bilde av snuppa med en genser der det står hun skal bli storesøster:) eller noe slikt! :D

Husker jeg hadde samme tanker sist graviditet, hadde en SA i November så da ble de julegaveønskene knust, men fikk positiv test i begynnelsen av februar igjen da så sorgen varte ikke så lenge heldigvis:D
Da håper jeg det blir en hyggelig juleglede!;) heier på deg!!;)

selv om du tester etter el så ikke si du har el.
det vil hjelpe på å minske presset han får på seg då. ;-)

Back
Topp