Presser sånn på...

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Nedentil, klarer nesten ikke gå, føles ut som hun skal komme ut, å det stikker... Er dette normalt, er det nedpress?

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Nedentil, klarer nesten ikke gå, føles ut som hun skal komme ut, å det stikker... Er dette normalt, er det nedpress?

Ja det er nedpress. Og så blir man litt ekstra hoven der nede pga at ungen presser sånn på. Så her føles det som jeg har en fotball mellom beina og at hode er på vei ut fua når jeg bøyer meg. Herrlig:P

Venter nr 3 4. August:)

Ja det er nedpress. Og så blir man litt ekstra hoven der nede pga at ungen presser sånn på. Så her føles det som jeg har en fotball mellom beina og at hode er på vei ut fua når jeg bøyer meg. Herrlig:P

Hehe Off alle rareste plager mot slutten :) håper vente tiden snart er over :)

Samme her, føles som om jeg går med hode mellom beina og at han kan plutselig bare faller ut :P

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Håper de ikke bare faller ut da hehe :) er vel ikke så fort gjort :D

Slik hadde jeg det noen dager før jeg fødte sist. Var grusomt å jeg klarte nesten ikke å gå.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Helt normalt, her har jeg virkelig gått inn i den berømmelige "vagge" stilen...skikkelig nice! Enda penere syn blir det når vi er TO høygravide berter på tur...ikke rart folk kikker og smiler :p

Slik følte jeg også det denne gangen :) noen dager gikk jeg og følte at han var på vei ut, så gikk vannet :p :)

Back
Topp