Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er nedpress. Og så blir man litt ekstra hoven der nede pga at ungen presser sånn på. Så her føles det som jeg har en fotball mellom beina og at hode er på vei ut fua når jeg bøyer meg. HerrligNedentil, klarer nesten ikke gå, føles ut som hun skal komme ut, å det stikker... Er dette normalt, er det nedpress?
Venter den lille jenta mi den 2 august
Hehe Off alle rareste plager mot slutten håper vente tiden snart er overJa det er nedpress. Og så blir man litt ekstra hoven der nede pga at ungen presser sånn på. Så her føles det som jeg har en fotball mellom beina og at hode er på vei ut fua når jeg bøyer meg. Herrlig
Venter nr 3 4. August
Samme her, føles som om jeg går med hode mellom beina og at han kan plutselig bare faller utJa det er nedpress. Og så blir man litt ekstra hoven der nede pga at ungen presser sånn på. Så her føles det som jeg har en fotball mellom beina og at hode er på vei ut fua når jeg bøyer meg. Herrlig
Venter nr 3 4. August
Nei "dessverre" skal det litt mere tilHåper de ikke bare faller ut da hehe er vel ikke så fort gjort
Venter den lille jenta mi den 2 august