Presser på blæra??

Catbar

Betatt av forumet
må tisse hver jævla time. Og det er ikke snakk om mye, bare såvidt det kommer noe! ødelegger hele nattesøvnen. Jeg visste jo at det m til å skje, men ikke så tidlig i svangerskapet. Noen som opplever det samme?

Er du sikker på at du ikke har urinveisinfeksjon?
Det at du må hyppig på do men kommer lite kan være et tegn på infeksjon. Lever en urinprøve til legen å få det utelukket i værtfall. Er skikkeli ubehagelig å ha det slik iallefall. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jepp, tisser ca 5 ganger om natta, men som TrillMor sier- kan være UVI, har det selv så det er nok årsaken til alle dassbesøkene

Det kan være, får levere urinprøve hos legen i morgen. Har ikke noe svie eller noe, bare tisser hele tiden. Ote kjennes det ut som hun sparker meg rett i blæra også

Jeg tisser ofte, og det kommer gjerne bare bittelitt. Jeg har ikke uvi, er bare livmoren som presser på blæren :)

Jeg tror nok det er det her og, men leverer en prøve o morgen bare for å være på den sikre siden

Jeg tisser også hele tiden, og flere ganger om natten.. Kjenner plutselig at det presser skikkelig på blæra, så tror lillegutt danser inni der. Går liksom fra at jeg ikke må i det hele tatt til at jeg plutselig holder på å tisse på meg. Men det er vel sånn det er å være gravid og er en av prisene vi må betale for det vakre mirakelet vi skal få :-)

Sliter med akkurat det samme! Dersom jeg finner på å bytte liggestilling blir jeg tissetrengt med en gang!

Kjennes ut som han hopper på blæren.. Ofte når jeg har vært på do og deretter pusset tennene må jeg tisse en gang til etterpå før jeg forlater badet..! Blæh, og alle sier det blir værre på slutten.. :S kan ikke si jeg gleder meg! Blir camping på badet da isåfall! :p

Lillebror har brukt blæra mi som fotball i hele natt..

Sånn har jeg det også, og det var på samme måte begge gangene jeg har vært gravid tidligere også... Har allerede masse kynnere der livmora blir skikkelig stram og da er det bare å løpe rett på do... Er ikke oppe mer enn 2-3 ganger på natta enda heldigvis, blir nok verre etterhvert...

Di gangene jeg har det sånn har jeg hatt UVI så bra du skal sjekke det ;) gravide får ofte ikke andre symptomer! Jeg Ali ellers akutt tisse når jeg får kynnere. Da presser det da!

Back
Topp