Presselyder om natten

Marslykke<3

Glad i forumet
Marsboerne2017
jenta mi er 5 uker og sover hele natten, for uten at hun lager så syyyykt mye lyder og bevegelse fra ca halve natten av! I 3 tiden(ca) starter det. HVER natt. Det er presselyder og konstant bevegelse. Hun sover gjennom alt dette, og skriker ikke. Så vondt har hun vell ikke. Hun er jo også blid som en smørblomst når hun våkner for ny dag også. Men det er utroooolig slitsom for meg, for jeg får ikke sovet over disse lydene. Noen som hadde det likt? Ga det seg? Eller hva tror dere det kan være?
 
Min bråker noe voldsomt om natten også! Styrer litt med pusten så jeg blir liggende våken å høre. Han piper, hviner, spreller, smiler, kaver, skriker, presser og driter mens han sover. Våknet en morgen der han hadde spydd også, regner med i søvne siden ingen av oss våknet av det. Håper det blir litt roligere etter hvert.
 
.
 
Last edited by a moderator:
Her også! Helt angst for at han skal kveles eller noe sånn jeg med alle de lydene? Presser, grynter, lager høye svelgelyder..kanskje litt gulp som svelges?...hiver av og til etter pusten og ligger veldig urolig! Får panikk når han hiver etter pusten og tar han opp, men det bør jeg kanskje ikke gjøre?? Klarer ikke sove når han lager alle de lydene, ligger å bekymrer meg og venter på at noe galt skal skje.. På dagtid er han blid som en sol og lager ingen av de lydene...
 
Sniker litt. Var sånn her også de første ukene, helt ekstremt med lyder, harking, pressing, svelg av gulp og hosting som følge av det, men hun er nå 3 mnd og det meste har gitt seg :)

Godt å høre at det gjerne gir seg[emoji106]
 
Nå har vi vært hos kiropraktor/manuellterapaut, da jeg ble anbefalt dette pga urolighet når hun sover. De fant en veldig stiv nakke/ryggblader. Disse ble mykt opp nå, og vi fikk en fin øvelse vi foreldre skal fortsette med :) jeg håper dette funker, og er spent på natt som kommer :D pr nå, sover hun som en stein på sofaen vertfall :D
 
Nå har vi vært hos kiropraktor/manuellterapaut, da jeg ble anbefalt dette pga urolighet når hun sover. De fant en veldig stiv nakke/ryggblader. Disse ble mykt opp nå, og vi fikk en fin øvelse vi foreldre skal fortsette med :) jeg håper dette funker, og er spent på natt som kommer :D pr nå, sover hun som en stein på sofaen vertfall :D

Hvordan går det nå, har hun blitt bedre?
 
Back
Topp