pressaktig..

Snuffle

Glad i forumet
Januarhula 2014
Har noe som ligner på press nederst i magen. Det er ikke vondt, men egentli skikkelig ubehagelig. Noen som aner hva det er ? :) Er gravid for første gang, og ingen av de jeg har snakka med som kunne minnes å ha hatt noe lignende. Kjenner jo at lillegutt sparker, så er ikke egentlig bekymra. Men hadde vært greit å vite hva som gjorde det  :-)

Hmm.. ingen andre?! Får prøve å høre med jm eller noe :-)

Har ofte kjent det selv, men bare når jeg står/går. Jeg har ikke peiling hva det er heller så skal følge med om noen svarer i løpet av morgendagen :)
Iom det nesten ikke er noen online på denne tiden, så kan ikke svar ventes under en time, bare nevner det ;)
Må nok smøre deg med tålmodighet noen timer/i morgen en gang :)

Kan det være kynnere tror du?  Magen strammer seg og det kan presse litt. Jeg har ofte dette i løpet av dagen. Særlig når det er stress. Er mye som skjer i magene våres nå ;) 

Men er du fortsatt usikker kan du ringe jordmor da :)

Har den følelsen noen ganger jeg også. Virker som babyen snur på seg og presser veldig nedover og på blæra liksom. Men går fort over....

Men går ikke over.. Er det som er det rare. Er som om det er konstant press. Eller.. Det vare jo ikke hele tia, men kan godt være i både 1 å to tima.. Vil nok å bare tru at det er lillegutt som presser, men syns det va så rart når det vare så lenge. :)

Synes det høres ut som kynnere jeg.. Jeg har MANGE kynnere i løpet av dagen, og det kjennes ut som press/ trykk! Hele magen strammer seg på en måte.. Men det er jo bare hva JEG tror da

Mye mulig kynnere. Men synes det er for konstant til det :-) Men er første så aner ikke. Hun på apoteket mente det bare kunne være sånn pressfølelse for at lillegutten vokser å ligger sånn til at det føles som om det presser :)

Her presses det også. Føler at lille tulla ligger veldig lavt. Har hatt det ganske jevnlig i mange uker nå. Ikke bekymret, masse liv ellers

Lissjuli skrev:
Her presses det også. Føler at lille tulla ligger veldig lavt. Har hatt det ganske jevnlig i mange uker nå. Ikke bekymret, masse liv ellers

Så bra at det ikke er bare her da :) Hørtes mer ut som det som jeg "sliter" med :)

Back
Topp