Press?..

Lyh

Glad i forumet
Septembermødre <3
Novemberbarna 19
Eg har dei siste timane opplevd voldosmme "sammentrekkningar" (føles ut som alt snorar seg til) på venstre side av ryggen.. Eg uroar meg ikkje, lurar berre på om det er nokon som har ein idé om kva det kan være? :) litt ubehageleg og så er det det å ikkje vite sjølvsagt :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har også hatt det litt sånn i de siste dagene.. Kjenner det i ryggen. I tillegg til nedpress, kynnere og mensensmerter. :(

Sammentrekkningene i ryggen tror jeg rett å slett kommer av at vi beggynner å bli "fremtunge". Og jeg kjenner ofte kynnere som er så harde at det gjør vondt i ryggen.

Selv om dette er nr.3, så hadde jeg faktisk "glemt" hvor vondt det var på slutten. :P
Noen dager er alt bare tungt, mens andre dager igjen er jeg i fin form... Så går litt opp og ned. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff, høyres ikkje kjekt ut :(
Eg har ikkje heilt skjønt korleis nedpress og kynnera kjennes ut?

Okei, da e det nok det. :) Eg er ikkje uroleg, men alt da uvitande er "skummelt" :)

Håpar dagane for deg framover blir fine :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kynnere er når magen blir helt hard. Hos meg er det av og til litt av magen, av og til hele magen, av litt forskjellig styrke. Men hvis det strammer veldig drar det sikkert med seg ryggen også litt.

Hvordan kjennes nedpress ut?

nedpress kjennes ut som babyen presser seg nedover bekkenet.. Er mer vanlig hos de som har født før og kommer gjerne tidligere og tidligere i hvert svanger skap..

nedpress kjennes ut som babyen presser seg nedover bekkenet.. Er mer vanlig hos de som har født før og kommer gjerne tidligere og tidligere i hvert svanger skap..

Jeg får utrolig mye nedpress hvis jeg går en stund...skikkelig ubehagelig egentlig :p Er jo ikke skadelig, men legen sa jeg burde slappe av litt(gjerne liggende med beina høyt) hvis jeg fikk mye av det :)

Jeg får utrolig mye nedpress hvis jeg går en stund...skikkelig ubehagelig egentlig :p Er jo ikke skadelig, men legen sa jeg burde slappe av litt(gjerne liggende med beina høyt) hvis jeg fikk mye av det :)
nei, nedpress er ikke noe særlig godt :p ligge med bena høyt, ja, takk for tips, har jeg faktisk ikke tenkt på :p

nei, nedpress er ikke noe særlig godt :p ligge med bena høyt, ja, takk for tips, har jeg faktisk ikke tenkt på :p

Hehe...jeg har slutta å tenke for lenge siden...gjør bare det legene sier ;)

Hehe...jeg har slutta å tenke for lenge siden...gjør bare det legene sier ;)
hehe, greia med meg er vel at jeg ikke har noe problemer akkurat når jg der.. så når dem spør så sier jeg alt går bra.. Så kommer jeg hjem og har smerter her og der :p

hehe, greia med meg er vel at jeg ikke har noe problemer akkurat når jg der.. så når dem spør så sier jeg alt går bra.. Så kommer jeg hjem og har smerter her og der :p

Skriv det ned og spør neste gang ;)

Er bare 2mndr igjen og siste svangerskap så holder vel ut denne gangen også :p

Hehe...nesten samme her, men har kontroll ca.hver 14.dag eller oftere så har mange muligheter for å stille smarte og dumme spm. ;)

Hehe...nesten samme her, men har kontroll ca.hver 14.dag eller oftere så har mange muligheter for å stille smarte og dumme spm. ;)
har nesten ikke vært på noen. var på oul i uke 19 og på jmtime i uke 30, men skal ha de vanlige kontrollene nå på slutten :) Så da får jeg mulighet til å stille rare spm ;p men likte ikke jm mi så spørs om det blir ho som stiller spm ;)

Back
Topp