Press!!

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Nedover! Mini ligger altså heeelt nede i systemet her, og det er så ekstremt ubehagelig. Han ligger med hodet ned og hver gang han sparker oppover, så kjennes det ut som at han holder på å sprette ut av meg. Det er til tider j*vlig vondt også! Av og til har jeg lyst til å kjenne etter for å kjenne om han er på tur ut eller ikke!

Men mitt spørsmål her blir jo egentlig om det skal være vondt? Og skal det være sånn press der nede så tidlig? Er nesten så jeg er litt redd for å gå på do... plutselig så presser jeg han ut(det går vell i grunn ikke ann, men det kjennes sånn ut altså).

Jeg blir gaaal.

Skal ikke ha nedpress! Er d sånn du føler du må på do? Har du kynnere også? Eller er d bare ubehag? Du må snakke med jordmor hvis du er i tvil om det kan være begynnende fødsel!

Kynnere er jo helt normalt, men om de blir vonde, hyppige, regelmessige eller gir nedpress kan det være begynnende fødsel.

Sist startet min med vonde kynnere..så nedpress..

jeg har både mye kynnere og masse nedpress til tider, men jeg tenker at det pga at dette er 4 svangerskapet på relativt kort tid :)

men kan jo være greit å ta det opp med jordmor da, gjør det :)

Uff.. ja skal på kontrollUL på riksen på torsdag, så får ta det opp da. Sist jeg var på kontrollUL ble legen helt forundra og sjekka om det var noe på gang. Da var det i hvertfall ikke det! Men nå er det vondt og, så jeg får be dem sjekke da og. Er vell lettere å leve med om alt ellers ser greit ut...

Back
Topp