Press ved Tissing......

Dorothy_1

Gift med forumet
Når Jeg må tisse blir det et sånn skikkelig press I magen.
Spesielt hvis Jeg må holde meg en liten stund......
Er det fordi at babyen trykker på blæra??????
Kjennes ut som om den bruker blæra som bokse pute..... [:D]

Kan nok stemme det at det er den som presser på, slik er det vertfall her!!
Går ikke lenge mellom hver gang jeg må tisse, og da presser det skikelig på, hehe.. [:)]

Jeg har det akkurat på samme måten, lurte på om det var urinveisinfeksjon men urinprøven jeg tok med til jordmor var helt fin. Så antar at det er helt normalt.[8|]

har sånn når jeg har avføring oxo jeg..men anntar at det oxo er normalt?kjenner j*** til press i HELE bekkenet..skikkelig plagsomt!!

har det spesielt sånn om natta.våkner opp av at det sprenger i blæra og da kan det presse veeldig på når jeg går på do. presset går heldigvis over noen minutter etterpå....[:)]

ORIGINAL: lillemolla

har det spesielt sånn om natta.våkner opp av at det sprenger i blæra og da kan det presse veeldig på når jeg går på do. presset går heldigvis over noen minutter etterpå....[:)]

kjenner meg igjen her ja[8|]

Me too! flyr på do for å tisse, men jeg blir ofte veldig skuffa og jeg da...tror jeg må skikkelig tisse, og så sniler det seg ut noen dråper. Tror det skal komme masse liksom, og så kommer det bare littegrann.[8D]  Den ungen liker å lure mamman sin[;)]

ORIGINAL: Labben

Jeg har det akkurat på samme måten, lurte på om det var urinveisinfeksjon men urinprøven jeg tok med til jordmor var helt fin. Så antar at det er helt normalt.[8|]

jeg trodde også at jeg hadde urinveisinfeksjon.var helt sikker.men prøvene var helt fine.

noen ganger gjør det skikkelig vondt å tisse,etterpå også.som om babyen står på blæra etterpå også[:D]au[&:]

Back
Topp