Press på ribbeina

charmiiss

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Flere som kjenner ribbeina sine usedvanlig godt for tiden?
Kjennes ut som ribbeina mine er i veien for noe som er under de.
Når jeg sitter rett opp og ned må jeg liksom rette meg opp ellers popper de av føles det som :p
Mye rart man skal oppleve med denna kroppen!

Jenta i magen min ligger visst bare på høyre side av magen og jeg har lenge kjent press på ribbeina på den siden. Av og til så mye at jeg føler jeg må sitte på skeiva for å lage mer plass til henne:hilarious:

Kjenner et press på ribbeina på høyre side, det presser han rumpa opp noen ganger. Føles ut som om noen tar hånda si bak ribbeina mine og drar! :arghh: Da må jeg som regel bytte sittestilling :-P Flaks for meg at det som regel skjer når jeg kjører bil!

Skikkelig ubehagelig å sitte bare litt krumbøyd! Hu sier godt ifra når hu ikke får nok plass, for å si det sånn.. Plasserer føttene godt oppunder ribbena.. Uææ, ubehagelig[emoji39][emoji85]

Kjenner meg veldig igjen i det du skriv :p Skjer heldigvis ikkje ofte her, men akkurat mens han romsterer har han ein tendens til å presse seg godt inn i ribbeina og av og til blir han liggandes, kjempe vondt :O Har eg flaks klarer eg av og til å dytte han vekk derfra (forsiktig presse, han liker det ikkje så flytter seg sjølv) sjølv om det e kjempe vondt mens eg holder på pga alt e så sårt der :| Men hjelper jo sidan han legg seg bedre til og ikkje trykker sånn ;)

Back
Topp