Press på blæra

Har de siste dagene kjent et voldsomt press på blæra. Kjennes ut som jeg må tisse konstant. Trodde det var uvi, men urinprøvene er fine.
Flere som har det sånn?
Var hos jm på onsdag, hun sa hodet lå langt nede og var godt festet. Kan det være det som presser?
Sist jeg hadde det slik var i aktiv fødsel forrige gang-og det var jo bare noen timer...
Slitsomt og vondt hvis dette skal vare i dagesvis...
Kan skrive under, har akkurat det samme, kjempe vondt

Min baby har ikke festet seg, men står stadig vekk midt på blæra mi likevel.. Det har vi sett på ultralyd ☺ Men noen dager er ekstremt ille, og noen er ganske ok! ☺
Ja d er ganske så ubehagelig...nr 2 var ikke festa her heller men tissa like mye fordet om... Men denne gang stikker d vanvittig mye mer enn med nr2 :p

Ja d er ganske så ubehagelig...nr 2 var ikke festa her heller men tissa like mye fordet om... Men denne gang stikker d vanvittig mye mer enn med nr2 :p
Jeg har ingen barn fra før å sammenligne med heller.. Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet og løpe ofte på do...

Samme her, må på do hele tiden.. Og ut kommer bare noen dråper -.-
Er 41+4, og heldigvis begynte det ikke før om for tre dager siden... Er så plagsomt. Magen har ikke sunket ennda, jeg føler absolutt Ingenting, og de har fortsatt ikke sakt at hodet er festet. Så føler at her står det stand by, og ingenting kommer til og hende før jeg blir satt i gang :( og da får jeg hvertfall ikke noe vannfødsel som jeg ønsket meg..

Back
Topp