Press på blæra

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Har de siste dagene kjent et voldsomt press på blæra. Kjennes ut som jeg må tisse konstant. Trodde det var uvi, men urinprøvene er fine.
Flere som har det sånn?
Var hos jm på onsdag, hun sa hodet lå langt nede og var godt festet. Kan det være det som presser?
Sist jeg hadde det slik var i aktiv fødsel forrige gang-og det var jo bare noen timer...
Slitsomt og vondt hvis dette skal vare i dagesvis...

Har de siste dagene kjent et voldsomt press på blæra. Kjennes ut som jeg må tisse konstant. Trodde det var uvi, men urinprøvene er fine.
Flere som har det sånn?
Var hos jm på onsdag, hun sa hodet lå langt nede og var godt festet. Kan det være det som presser?
Sist jeg hadde det slik var i aktiv fødsel forrige gang-og det var jo bare noen timer...
Slitsomt og vondt hvis dette skal vare i dagesvis...

Eg har hatt det slik de siste ukene, er 38+5 idag.. forferdelig slitsomt. Her blir det enda verre når hun har hikke, så ja eg regner med at det er for at hun ligger langt nede og godt festet..

Hadde det sånn fra hodet festet seg. Er nok det som presser på blæren. :)

Samme her. Og her er hun ikke festet. Syns følelsen blir verre av kynnere :-/

Er slik her også. Hodet har ikke festet seg, men har hatt et press på blæra i noen uker..

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg har hatt det slik de siste ukene, er 38+5 idag.. forferdelig slitsomt. Her blir det enda verre når hun har hikke, så ja eg regner med at det er for at hun ligger langt nede og godt festet..
Hadde det sånn fra hodet festet seg. Er nok det som presser på blæren. :)
Samme her. Og her er hun ikke festet. Syns følelsen blir verre av kynnere :-/
Akkuratt sånn her også.
Her e også mye press. E oppe 3-4 ganga hver natt, for å gå på do.
Er slik her også. Hodet har ikke festet seg, men har hatt et press på blæra i noen uker..

På en måte godt at jeg ikke er alene, men samtidig fælt at dere har det på samme måte. Synes det er fælt... Løper jo på do i ett sett :p
Men da vet jeg at det mest sannsynlig er hodet til babyen og ikke noe ulumske greier som har tatt plass på innsida av blæra mi :p
Håper h*n vil komme ut snart før mammaen blir tullerusk :p

Det er nok helt normalt, i følge jordmor og lege. Men det er veldig plagsomt, særlig når soverommet er i 2.etg og do i 1.etg. Søvnen blir konstant avbrutt, og man hviler ikke ordentlig. Går som en zoombie om dagen pga ustabil søvn.

På en måte godt at jeg ikke er alene, men samtidig fælt at dere har det på samme måte. Synes det er fælt... Løper jo på do i ett sett :p
Men da vet jeg at det mest sannsynlig er hodet til babyen og ikke noe ulumske greier som har tatt plass på innsida av blæra mi :p
Håper h*n vil komme ut snart før mammaen blir tullerusk :p

Det er ikke alltid jeg kan bøye meg faktisk :p må rulle meg ut av senga, beina på gulvet og dytte meg opp med armene ;)

Det er helt normalt, har det samme her.. og her står babyen med hodet mitt på blæra mi... Kan være på do, vaske hendene og deretter nesten føle at jeg omtrent tisser i buksa igjen...

Det er helt normalt, har det samme her.. og her står babyen med hodet mitt på blæra mi... Kan være på do, vaske hendene og deretter nesten føle at jeg omtrent tisser i buksa igjen...
Akkurat sånn har jeg det også :) Så det er nesten ikke vits i å ta seg bryet med å gå på do :P

Akkurat sånn har jeg det også :) Så det er nesten ikke vits i å ta seg bryet med å gå på do :P
Sant nok, men er jo "livredd" for at det plutselig skal skje i buksa også da... så løper jo heller 10 ganger på do.. :D

Samme her. Jeg bruker å ta meg ekstra god tid på do slik at det kan "renne litt ekstra". Huff, altså. Men enten det eller løpe på do hvert tiende minutt....
Håper vi snart er i mål, for dette er virkelig ikke morsomt, og det blir jo ikke akkurat bedre med heftige og kraftige kynnere :P

Samme her. Jeg bruker å ta meg ekstra god tid på do slik at det kan "renne litt ekstra". Huff, altså. Men enten det eller løpe på do hvert tiende minutt....
Håper vi snart er i mål, for dette er virkelig ikke morsomt, og det blir jo ikke akkurat bedre med heftige og kraftige kynnere :P
Samme her.. men snart er vi i mål og da får vi håpe at det bedrer seg! ☺

Har en del press mot blæra, hatt det i flere uker, men denne rakkeren jeg har i magen, har ikke festet seg ennå :p:p

Presser noe sykt p blæra, så tror babyen har festet seg... Skal t jm p tirsdag så får se hva hun kjenner da:)

Presser noe sykt p blæra, så tror babyen har festet seg... Skal t jm p tirsdag så får se hva hun kjenner da:)
Min baby har ikke festet seg, men står stadig vekk midt på blæra mi likevel.. Det har vi sett på ultralyd ☺ Men noen dager er ekstremt ille, og noen er ganske ok! ☺

Back
Topp