press nedover....

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Jeg bare lurer på en ting... igår kveld hadde jeg et sånt skikkelig press nedover i magen. Det begynte med vanlige kynnere, som gikk over til å være et konstant press nedover... var utrolig ubehagelig og vondt. Samtidig som kynner'ne fortsatte. Klarte ikke sitte stille.. måtte bevege meg, men det var jo ikke godt. Ble småkvalm, men fikk lyst på alt av mat. Vanskelig å finne en god stilling å ligge i og.. Samboer'n ville ringe sykehuset, men det ville ikke jeg... ville se om det gikk over.. og det ble jo bedre.. men det holdt på en god stund. Ikke like vondt heldigvis. Har heller ikke sovet noe godt inatt...
Noen fler som har opplevd sånt? Og som kanskje vet hva det kommer av?

Vet du om babyen har snudd seg? For det kan hende det er det den drev med inni der.. Presset seg med hodet dedover..
Og det er skikkelig vondt iallefall [&:]

Kan du ikke ta en telefon til jordmor og høre?
Men vil tro det er babyen som borrer seg nedover.. Kanskje den driver å fester seg?

Hun har ligget med hodet ned de siste gangen hos jordmor! Men hodet er ikke festa... så jeg håper hun ikke har snudd seg andre veien.. men min tanke var også at den kanskje var på vei ned i bekkenet! og det er helt greit! Tenker da at fødselen nærmer seg litt mer og mer!
Ringte ikke jordmora fordi det ga seg etter å ha fått slappa av litt... og idag har jeg ikke noe vondt, er bare sliten i magen og trøtt pga lite søvn! Merker jeg drøyer lengst mulig med å ringe... vil ikke virke "hysterisk"... selv om de sikkert ikke tenker sånt....

Da er det nok bare det at babyen borrer seg nedover vil jeg tro..

Det er jo ikke så lenge til, så det er jo ikke så rart at de begynner å gjøre seg klare til den store utfarten inni der [:)]

Jeg hadde akkuratt det samme som du forklarer her på søndag og i går kveld. Dritvondt! Håper at det er hodet som fester seg[:D]. Jeg har også litt angst for å ringe føde/jordmor da jeg ikke vil virke hysterisk. Skal til jordmor neste uke så får håpe at hun kan svare meg da eller kjenne at hodet har festet seg [:D]

Jeg har vært oppom jobben en tur idag, og da var det mange som kommenterte at magen min har sunket!! Så da vil jeg tro at jordbæret har/har begynt å borre hodet ned i bekkenet! Merker litt selv også at magen har sunket.. men andre ser det bedre! Har tatt nye magebilder idag! Så da skal jeg få lagt ut det nå!

Wow så fin mage da!! Jeg merket heller ikke noe særlig til at magen sank i førsten, det var kollegaer som kommenterte det først!! He he.. Enkelte damer ser alt de.. [:D]

Det er jo ganske spennende å vite at babyen egentlig er fiks ferdig inni der, og bare venter på å få komme ut!! [:)]

Takk! Ja, det var de "gamle" damen på jobben som kommenterte at den hadde sunket!! Det så de helt tydelig! [:D]

Kjempe merkelig og rart synes jeg, å tenke på at det er en liten baby inni der... alt er ferdig og klart til livet utenfor magen! Skjønner ikke at det er plass inni der heller da...! I den ene boka som er til mor på den ene siden og far på den andre siden, så er det fotavtrykk i reell størrelse; og må innrømme at jeg har målt på magen iforhold til den.... skjønner ikke at den baby'n kan være så stor! Men den føles vel ganske så stor under fødselen tenker jeg!! hihi... [&:]

ORIGINAL: Jordbæret

I den ene boka som er til mor på den ene siden og far på den andre siden, så er det fotavtrykk i reell størrelse; og må innrømme at jeg har målt på magen iforhold til den....

TAKK!! Akkurat det har jeg leita etter.. Jeg drev å så på det for mange mange mnd siden, men plutselig så glemte jeg hvor jeg hadde sett det.. Så jeg har lett og lett, men ikke akkurat i den boka da..Typisk!
Jippi, nå skal det måles bein!! [:D]

Du er en knupp!!

Fant den siden jeg også, men hvordan skal jeg klare å måle foten da?
Har dere gjort det?

Nettemor da.. [:)] Du ser bare på den uken du er i, også står jo alle størrelsene der..
Nå er vesla sin fot 6,8 cm for det står 34 uker: 68 mm..

Hmmm ja *rødmer* hi hi kan jo ikke følge med på alt da[8|][:D]

ORIGINAL: nettemor

Hmmm ja *rødmer* hi hi kan jo ikke følge med på alt da[8|][:D]

Fniiis...[:D] [:D] [:D]

Back
Topp