Press nedi der

Sissie

Glad i forumet
Mailykke 2018
Marsboere 2020
Noen andre som kjenner på at det presser mye nedi der? Er 8+3 i dag og det skal ikke mye til før jeg får et slags press. Kjenner det når jeg bl.a. går eller når blæren fylles. Kan det være fordi livmoren begynner å ta plass? Andre med lignende erfaringer?

Ja noen ganger. Har også tenkt at det vokser der nede. Orker ikke buksene mine lenger.
Er værst når blæra er full og når det er mye luft:oops:

Det er det jeg også tenker, at det begynner å bli trangt inni der, at det blir bedre når livmoren vokser over bekkenet. Må ut å kjøpe nye bukser jeg også. Strammer litt for mye :)

Jeg synes også det kjennes ut som om det presser.. har ikke orket å kneppe knappen eller lukke glidelåsen på buksene på lenge :P bruker en gummistrikk som jeg fester i knapphullet, også drar jeg den bare over knappen :) bruker litt lange gensere over, så synes det ikke ;)

Jeg bruker også stikk i knappen trikset! [emoji1316] og så har jeg fått tak i litt større t-Skjorter så jeg kan skjule den oppblåste magen på jobb. Men endel ser ut til å ha en mistanke nå... tenker jaja, gjør vel ikke noe om de finner det ut etterhvert.. [emoji6]

Back
Topp