skapbergenser
Forelsket i forumet
I går og i dag har jeg opplevd en slags pressfølelse nederst i magen/øverst i bekkenet, omtrent mellom bekkenknokene, men over symfysen. Det presser fremover og nedover. Nesten samme følelsen som når man må på do med nr 2, bortsett fra at nå var det ikke i tarmen jeg kjente den følelsen (beklager nasty sammenligning ;) Det var ikke vondt, men veldig ubehagelig. Samtidig opplevdes det ubehagelig å stramme magemusklene slik at jeg automatisk dro meg opp med armene fra en lav sofa etc. Jeg hadde samtidig en murrende smertefølelse i korsryggen, ned mot korsbenet og bekkenleddene der.
Begge deler er borte nå, men jeg lurer på hva det kan være. Noen andre som har opplevd lignende? Ligner ikke på de plutselige smertene som av og til kommer fra lysken jeg hadde tidligere i svangerskapet (livmoren som vokser tror jeg). Jeg får ikke pressfølelsen i magen til å rime med bekkenløsning, selv om smertene i ryggen kom fra området rundt de bakre bekkenleddene (iliosakral-leddene). Kan det være at babyen flyttet seg lenger ned i bekkenet? Har ikke kjent liv enda..
Begge deler er borte nå, men jeg lurer på hva det kan være. Noen andre som har opplevd lignende? Ligner ikke på de plutselige smertene som av og til kommer fra lysken jeg hadde tidligere i svangerskapet (livmoren som vokser tror jeg). Jeg får ikke pressfølelsen i magen til å rime med bekkenløsning, selv om smertene i ryggen kom fra området rundt de bakre bekkenleddene (iliosakral-leddene). Kan det være at babyen flyttet seg lenger ned i bekkenet? Har ikke kjent liv enda..