Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. . Pluss tidvis gangsperre.. Digg!Har hatt noen episoder hvor jeg har tenkt at hodet må være halvveis ute
Jeg var veldig aktiv før første (er instruktør på core og sykkel, samt løper), som denne. Min nr 3 er likevel helt annerledes! Så tror det har noe med at har man gjort det før kan det oppleves "løsere".Har stor troa på god trening på forhånd jeg, hadde ikke noen bekkensymptomer eller noe plager/vondter før storebror. Da ridde jeg veldig aktivt før graviditet, og fortsatte så godt jeg klarte frem til termin.
Denne gangen har jeg hatt 2 år fri fra ridning og selv om jeg spilte aktivt fotball sist året før graviditet er hele kroppen annerledes :/
Planen før en evt nr 3 er å komme godt i gang med ridning igjenn og styrketrening med fokus på kjerne muskulatur og øvelser som styrker bekkenet.
Joda, det er sant. Men tenker forskjellige typer trening vil jo styrke kroppen på forskjellige måter. Jeg tror jeg i forhold til bekkenet hadde mer utbytte av ridning enn av fotball, men kondistest har jeg aldri vært i så god form som i fjor når jeg spilte aktivt fotball derfor har jeg god tro på at å komme igang igjen med ridningen vil gjøre stooooor forskjell på bekkenet, sammen med korrekte styrkeøvelserJeg var veldig aktiv før første (er instruktør på core og sykkel, samt løper), som denne. Min nr 3 er likevel helt annerledes! Så tror det har noe med at har man gjort det før kan det oppleves "løsere".
Ingen av mine 3 svangerskap har vært like..
Men, ja, aktivitet hjelper på mye så kjør på!
SignJeg var veldig aktiv før første (er instruktør på core og sykkel, samt løper), som denne. Min nr 3 er likevel helt annerledes! Så tror det har noe med at har man gjort det før kan det oppleves "løsere".
Ingen av mine 3 svangerskap har vært like..
Men, ja, aktivitet hjelper på mye så kjør på!