Press i tennene, gravid?

eplesyltetøy

Flørter med forumet
Det er lenge til IKM her i gården, men bare lurte på om noen kjenner til om trykk, press og smerter i tennene kan være et graviditetstegn? Det er ikke lenge siden jeg var hos tannlegen, så det kan ikke være hull... Så lurte på om det kan være hormonelt. I går kjente jeg også en merkelig smerte i magen som jeg aldri har kjent før, som bare varte noen sekunder... Rart...

Men nå skal jeg ikke tolke mer her.. Har gjort det tidligere pp og blitt skuffet..
Bare lurte på om noen har kjent noe i tennene og at det har betydd noe?

får sånn noen ganger, men er visst en vanlig frisør plage med spenninger. men er jo mulig det er ett tegn! [:D]

Hmm.. Spennende...
Trodde ikke det skulle være mulig å evt få symptomer så tidlig som jeg er nå. Men den pp jeg hadde en kjemisk graviditet fikk jeg også symptomer tidlig... Så ikke vet jeg..
Men spenn er det riktige ordet på hva jeg kjenner på.. Jeg har på en måte lyst til å trykke på tennene for å få de til å stå stille og ikke stå i spenn, for det gjør så vondt.. Er ikke tannverk-vondt, men stramt vondt...

ORIGINAL: shinyflower

Hmm.. Spennende...
Trodde ikke det skulle være mulig å evt få symptomer så tidlig som jeg er nå. Men den pp jeg hadde en kjemisk graviditet fikk jeg også symptomer tidlig... Så ikke vet jeg..
Men spenn er det riktige ordet på hva jeg kjenner på.. Jeg har på en måte lyst til å trykke på tennene for å få de til å stå stille og ikke stå i spenn, for det gjør så vondt.. Er ikke tannverk-vondt, men stramt vondt...

Ja akkuratt slik du beskriver det hadde jeg også [:)]
Masse lykke til da! Spennende [:D]

Back
Topp