Press i rumpa

SofieSofie

Lillegutt <3
Januarhula 2014
Okei. Det er jo måte på hva man skal dele her inne, men jeg må bare spørre :p

De siste ukene har jeg gått med en følelse av at noe presser nedover i rumpa. Bokstavelig talt! Det føles ut som han sitter inni magen og sparker nedover mot rumpa, men det vet jeg han ikke gjør siden han ligger med hodet ned. I tillegg til dette føles det noen ganger som om underlivet er mørbanka :p

Noen som også opplever dette? Gjør ikke direkte vondt, men er bare ubehagelig...
 
JAAA! Jeg føler dette. Synes nesten jeg føler meg vid når jeg sitter på do pga press nedover :p
 
Okei. Det er jo måte på hva man skal dele her inne, men jeg må bare spørre :p

De siste ukene har jeg gått med en følelse av at noe presser nedover i rumpa. Bokstavelig talt! Det føles ut som han sitter inni magen og sparker nedover mot rumpa, men det vet jeg han ikke gjør siden han ligger med hodet ned. I tillegg til dette føles det noen ganger som om underlivet er mørbanka :p

Noen som også opplever dette? Gjør ikke direkte vondt, men er bare ubehagelig...


Jeg følte det slik den tia hodet festa seg :) er i dag uke 33, men hodet festa seg i uke 31 til meg:)


Lillegutt <3
 
Jeg føler ofte nedpress i underlivet.. Kjennes ut som hode står i åpningen noen ganger...
Jeg kjenner også press i endetarmen noen ganger... Rart det der..


Sendt fra iphone via bv forums app
 
Føler kanskje litt press, er førstemann så ikke sikker på hvordan det føles. Men han er fryktelig glad i å bokse nedover, så det kjenner jeg i massevis både forran og bak :p Trodde seriøst han prøvde å bryte seg ut her en natt, for han sprellet sånn. Selv samboer kunne kjenne det veldig godt, og det pleier han ikke gjøre når det er nedover ;)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Kjenner ganske bra press bak mot rumpa selv.. Det er ikke spesielt godt å bøye seg lenger :p da kjennes det ut som hodet skal komme ut der bak :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Værste er når man faktisk må bæsje... Haha, jeg får vondt i hele magen og blir usikker på om jeg skal bæsje eller føde. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Værste er når man faktisk må bæsje... Haha, jeg får vondt i hele magen og blir usikker på om jeg skal bæsje eller føde. :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Haha. Uffda. Det er fælt å si det, men da er det godt å vite at det ikke bare er meg og at det kanskje er mer normalt enn jeg var klar over :p
 
  • Liker
Reactions: H27
Føler mye på det der ja! Og så syns jeg liksom hele, hm, musa - allerede henger litt nedover. Det kan jeg da ikke huske fra de to forrige gangene på dette tidspunkt... :p
 
Jeg føler også press i rumpe og underliv. Men fant ut at babyen innimellom legger seg på halebeinet mitt, så det gjør det bare enda værre.
 
Back
Topp