Noen som opplever press i mellomgulvet og syre som kommer opp i spiserøret og halsbrann?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan kom legen frem til at det var slimhinnene i magesekken. Var det bare utifra det du beskrev?Jeg hadde sånn press med da med endel raping,sure oppstøt og halsbrann..d visste seg å være slimhinnene i magesekken..jeg fikk d pga at jeg tydeligvis ikke tåler kapslene til vitaminer og omega 3 lenger..så dro til legen å fikk medisin som jeg kan bruke under svangerskap. Ble helt fin etter første tab,men må bruke de en stund til slimhinnene har blitt bra igjen.
Ja utifra symptomer og måten jeg forklarte hvor/hvordan d gjorde vondt. Samt han spurte om hva jeg har spist i d siste og om jeg hadde endret på noe. Da sa jeg jo at jeg tar ekstra vitaminer og omega 3 i kapsler pga svangerskapet. Så sa han at mange kan reagere på de kapslene som vit og omega 3 er inni. Så ga han meg respet på nexium og sa han om jeg ikke ble bedre så måtte jeg komme tilbake. Funka kjempebra men måtte slutte med piller å heller ta omega flytende..brekker meg hver gang å gulper tran,men hva gjør man ikke for den lilleHvordan kom legen frem til at det var slimhinnene i magesekken. Var det bare utifra det du beskrev?
Nexium i svangerskapet? Jeg går fast på disse og fikk beskjed om å slutte når jeg var gravid.Ja utifra symptomer og måten jeg forklarte hvor/hvordan d gjorde vondt. Samt han spurte om hva jeg har spist i d siste og om jeg hadde endret på noe. Da sa jeg jo at jeg tar ekstra vitaminer og omega 3 i kapsler pga svangerskapet. Så sa han at mange kan reagere på de kapslene som vit og omega 3 er inni. Så ga han meg respet på nexium og sa han om jeg ikke ble bedre så måtte jeg komme tilbake. Funka kjempebra men måtte slutte med piller å heller ta omega flytende..brekker meg hver gang å gulper tran,men hva gjør man ikke for den lille![]()
Jeg fikk beskjed om å bruke 20mg 1 gang pr dag i 1 uke..Så ved behov om jeg kjente d kom tilbake. D har d da ikke gjort så har brukt dem i 1 uke. Men er vel noe annet om d skal brukes hver dag. Han sa at d ihvertfall ikke var skadelig for barnet..Nexium i svangerskapet? Jeg går fast på disse og fikk beskjed om å slutte når jeg var gravid.
Nexium i svangerskapet? Jeg går fast på disse og fikk beskjed om å slutte når jeg var gravid.