Press i magen

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
mange som kjenner press i magen ved eggstokkene? Jeg gjorde det i begynnelsen men de siste dagene har det avtatt er det vanlig? Redd eggposene mine blir mindre eller borte etter de reduserte dosen. Skal i dag sette ovitrelle

Last edited:
Det har jeg ikke opplevd men det høres heller utvalg tegn på at eggeposene er blitt større? Sa de at du var i fare for overstimulering når de reduserte dosen? Jeg ville sjekket med klinikken.

Det har jeg ikke opplevd men det høres heller utvalg tegn på at eggeposene er blitt større? Sa de at du var i fare for overstimulering når de reduserte dosen? Jeg ville sjekket med klinikken.

Når de reduserte dosen etter 6 dager hadde jeg 15 eggeposer på den ene siden og ca halvparten på den andre. Får ikke sjekket med de nå. Regner med alt er i orden. På fredag er det uttak.

Jeg har bestandig hatt sånn trykk som du snakker om. Det kan ikke være at det er at de vokser du kjenner best, og at de nå med mindre dose ikke vokser like fort og trykket dermed ikke føles like stort? Mener jeg hadde det slik på ene uttaket jeg hadde hvertfall. :-) de har nok garantert ikke krympet ;)

Back
Topp