Press i magen..

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Er det noen av dere som føler at det presser konstant i nedre del av magen? Det er skikkelig ubehagelig, og jeg husker jo ikke fra sist svangerskap :P Har hatt det slik i et par dager nå.

har et press av å på samt murringer, vet ikke hvorfor men syntes det er godt:P jeg syntes ikke det er ubehagelig, men kan være som sterke mens smerter en sjelden gang, å da er det ikke noe godt:p går over veldig fort da:)

Har ikke murringer jeg :)
Men akkurat som om at det er noe som jobber seg oppover. Kanskje det er livmoren som bare jobber godt :)

ingen ting å være redd for:) er livmora som strekker på seg. Hele tiden vist når jeg hadde kraftige mens murringer og el murringer at det er livmora som strekker å tøyer seg, som også kan være ubehagelig, skal som regel bare vare litt, og det hjelper å legge seg litt i forsterstilling:D hjelper å trene, men om det blir mere smerte er det et tegn på å ta det med ro:D jeg kjenner igjen murringene, og er sikker på at livmora mi jobber med stormskritt:D forbli positiv, da det dyrker glede:D

Kjenner også et slags press og mens lignende murringer hele tiden. I tillegg har jeg kynnere allerede, kjenner de skikkelig godt når jeg ligger på ryggen å ser tv...
Husker ikke at det var slik i mine 2 tidligere svangerskap, og kynnerne kom ikke før uke 16 sist.

Kjenner det samme som Skillz , men kjenner jeg noe mere så tar jeg en pause i sofan. Denne gang skal kroppen virkelig respekteres på det fulle :)

Kjenner meg igjen i hva dere skriver :)

For også sterke murringer etter orgasme samt kjente stikking når jeg hostet i sta:p lest om det så selv om det kjennes rart ut så skal det ikke være farlig:)

Back
Topp