Press i lårene?

Emily14

Betatt av forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Flere som har opplevd typ press i lårene på fremsiden?

Skal få bestilt time til fysioterapeut men nysgjerrig på å høre om dette her gjelder flere!
 
Ja, men på baksiden av lårene her :playful: aner ikke hva det kommer av, har hatt det ett par dagerog egentlig bare tenkt at det er baby som presser på nerver el lignende:playful:
 
Ja, men på baksiden av lårene her :playful: aner ikke hva det kommer av, har hatt det ett par dagerog egentlig bare tenkt at det er baby som presser på nerver el lignende:playful:
Men skjønner ikke at det kan være relevant så «tidlig»
 
Dette er nr 5, og jeg har aldri opplevd det før, men det er jo allerede litt vekt tenker jeg.. fostervann, ekstra blod, livmor ect, alt er jo større og tar endel plass. Livmoren min ligger ikke så langt unna navelen sa jordmor sist, er bare 13+4.. men er ikke sikkert at min rasjonalisering er fornuftig engang altså, bare mine tanker :hilarious:
 
Ja, men på baksiden av lårene her :playful: aner ikke hva det kommer av, har hatt det ett par dagerog egentlig bare tenkt at det er baby som presser på nerver el lignende:playful:
Har vondt inni setemuskulatuten. Fysio sa det var fordi bekkenet løsner i graviditeten og da blir musklene strammere. Har fått øvelser som har hjelpt meg. Men synes faktisk det har blitt bedre nå (uke 13-14)
 
Har vondt inni setemuskulatuten. Fysio sa det var fordi bekkenet løsner i graviditeten og da blir musklene strammere. Har fått øvelser som har hjelpt meg. Men synes faktisk det har blitt bedre nå (uke 13-14)
Hmmm hos meg sitter det på fremsiden av lårene, rett ovenfor knærne
 
Back
Topp