Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men skjønner ikke at det kan være relevant så «tidlig»Ja, men på baksiden av lårene her aner ikke hva det kommer av, har hatt det ett par dagerog egentlig bare tenkt at det er baby som presser på nerver el lignende
Nei, men baksiden har jeg.Flere som har opplevd typ press i lårene på fremsiden?
Skal få bestilt time til fysioterapeut men nysgjerrig på å høre om dette her gjelder flere!
Har vondt inni setemuskulatuten. Fysio sa det var fordi bekkenet løsner i graviditeten og da blir musklene strammere. Har fått øvelser som har hjelpt meg. Men synes faktisk det har blitt bedre nå (uke 13-14)Ja, men på baksiden av lårene her aner ikke hva det kommer av, har hatt det ett par dagerog egentlig bare tenkt at det er baby som presser på nerver el lignende
Hmmm hos meg sitter det på fremsiden av lårene, rett ovenfor knærneHar vondt inni setemuskulatuten. Fysio sa det var fordi bekkenet løsner i graviditeten og da blir musklene strammere. Har fått øvelser som har hjelpt meg. Men synes faktisk det har blitt bedre nå (uke 13-14)