Presentere mæ

Fuvi25

Elsker forumet
Hei hei alle mai-mødre!
Æ hadde termin 28. april, men fikk gutten min først 5. mai, så æ tenkte å presentere mæ før dåkker her inne! Har hatt det veldig trivelig i april-klubben, men høre jo til her nu, så...
E 23 år og bor i Tromsø sammen med verdens herligste mann, og verdens herligste baby![:)] Lillegutt heite Brage. Alt går veldig bra med oss, synes æ. Amming, soving og bleieskift! Et herlig liv!
Glede mæ til å skravle her på mai-forumet!
Hvis flere har lyst å presentere sæ litt på denne tråden, synes æ det e fint, siden æ "kjenne" folk bære fra april-klubben![;)]

hei hei og velkommen hit!!! her i mai klubben er det en skikkelig herlig gjeng. Du kommer til å trives her[:)]
Jeg er 29 år, og har nettopp fått mitt 5 barn. Har nå fire jenter på snart 8 år, 4 år, 1,5 år og vesla på 1 uke. Har en gutt på snart 3 år.
Det går overraskende bra med en ny liten baby-hun er snill som dagen er lang,og de andre er kjempe glad i henne 

hei jeg er fra stavanger og er 22 år. fikk en datter den 2 mai som heter alida. har samboer,dette er vårt første barn sammen. klem Lene

jeg var også på april klubben- hadde termin 28 april- men fikk ei jente 4.mai..Verdens nydeligste selvsagt.
Vi har en gutt på 3 1/2 år fra før- stolt storebror.
Bor i Finnmark vi da.

Hei og velkommen[:D]

Jeg er 24 år, gift og nettopp fått nr 2, Marie[:)]. Har ei prinsesse på 3år fra før, Karoline[:)]. Vi bor i Stavanger akkurat nå (bodd her i 5 år), men flytter til Kristiansand om to uker, vi er derfra begge to... Er utdannet ergoterapeut, men har ikke fått jobbet som det ennå, har tatt drama det året her. Gleder meg stort til å være hjemme et helt år nå, fikk bare 4 1/2 mnd sist... Ja,og så er jeg gysla skravlesjuk.. hehe[:D]

Back
Topp