Presentasjonstråd :-)

Seawave

Elsker forumet
Tenkte det ville være koselig med en presentasjonstråd :rolleyes:

Ta med den infoen du selv ønsker, alt etter hvor anonym du ønsker å være :)
Forslag: alder, sivilstatus, partners alder, hvor lenge dere har vært sammen, by/fylke/landsdel, antall barn fra før (mine/dine/våre?), yrke, hobbyer/interesser.

jeg begynner jeg :smug:

Jeg er 28år, mannen er 39. Vi har vært sammen i 9år og gift i snart 5. Sammen har vi 2 barn fra før, så dette blir nr 3. Bor på Vestlandet. Jobber ikke pga sykdom. Er en klassisk nerd, så utenom barna så tilbringer jeg mye tid med dataspill, brettspill osv.
 
Jeg er 24 år, samboeren min er 27 år. Vi er bosatt i trøndelag. Vi har vært sammen i snart 9 år. Venter barn oktober 2020, dette blir vår første så er utrolig spent. Vi er begge ferdig utdannet og i 100% jobb. Fritiden tilbringes mest utendørs i naturen på tur med hundene våre. :)
 
Jeg fyller 30 den 1.februar, og har vært sammen med min samboer på 30 i fem år. Vi er bosatt i Steinkjer og venter vårt første barn. Vi mistet vår første graviditet i november, var da 10+5. Jeg jobber som lærer, og syr mye på fritiden. :joyful:
 
Jeg blir 36 år 21. Februar, dette blir vårt 2. Barn. Brukte nesten 5 år fra vi begynte å prøve til vi fikk henne. Mistet 3 underveis. Jeg har en genfeil som gir meg høy risiko for eggstokk kreft og må/bør fjerne dem innen jeg er 40. Vi trodde derfor aldri det skulle bli flere barn på oss. Denne satt på pp2. Så vi er ennå litt sjokka. Fikk barn 14. August 2019, så de blir tett. Men vi har ikke masse tid på oss så derfor begynte vi prøving nå...
På fritiden syr jeg, strikker, støvsuger kattehår(to stykk langhårete puselusker) og pusler med hagen
 
Jeg er 32,mannen er 44.vi har 1barn fra før (han hadde heller ingen fra før) så dette blir da vårt nr 2.vært sammen i snart 8år og gift i 3.5 av de. Holder til i Nordland etter å ha flyttet litt rundt om. Begge jobber turnus i 100% men prøver oss litt på "ekstremsporten" fjellklatring når det er mulighet
 
Vi er 28 begge to, gift, to barn, to katter, begge i spennende jobber og høyt tempo :) ser ut som det blir en til i oktober. Blir deilig med permisjonstid i en litt annen livssituasjon enn med de to første, som begge kom under studietiden til oss begge, flytting, jobbsøking og med elendig økonomi.
 
Jeg er 30 år og mannen er 33. Vi er gift, bosatt i Oslo området og har vært sammen i snart 12 år. Vi har tre barn sammen fra før. :) Vi er begge utdannet og i full jobb.
 
34 år (35 i mai), samboer er 36. Vi har hver vårt barn fra tidligere forhold (jente 8 år og gutt 9 år). Har prøvd i over ett år nå (spontanabort i Jan 19). Begge i full jobb og høgt tempo. Opptatt av kosthold og mat:) holder til i Stavanger. Håper virkelig det går veien denne gangen...
 
23 år (24 i august), samboer er 26. Vi har 1 barn fra før av på 2 år :) Jeg er barnehagelærerstudent og vi bor i Østfold(Viken).
 
26 år (27 i mai), og samboer er like gammel. Vi har vært sammen i 5 år, og har ingen barn fra før☺️ Begge er i 100% jobb, og jeg studerer i tillegg. Bosatt i Mosjøen.
 
Er 26, blir 27 nå i mai. Mannen er 30
Har vert sammen i litt over 10 år
Sammen har vi en hund, men ingen barn. Har prøvd i 6 år ca. 2 SA og en MA.
Litt rar situasjon så siden jeg var til hysteroskopi for to uker siden og det er egentlig ikke mulig å være gravid nå.. men her sitter jeg, gravid

Jobber med funksjonshemmede brukere og studerer for å bli ambulansearbeider mannen er politi
 
Jeg er 24, kjæresten er 22.
Har vært sammen i 3,5 år.
Jeg har ett barn fra tidligere forhold på 4,5 år.
Prøvde i 2 mnd ca :)
Jeg jobber som ambulansearbeider og kjæresten er mekaniker
Liker å strikke, gå turer i fjellet og bruke tid med de hjemme
 
Jeg blir 19, samboer er 22. Vært sammen i 1,5 år. Hadde en sa i desember 2018, en ma i april 2019, og en ny sa i september. Prøvd siden da og idag ble testen endelig greit positiv. Får hjelp og oppfølging av gyn. Så idag sendte de resept på hormonpiller, og injeksjons sprøyte blodfortynnende. Skal tas hver dag hvert fall ut første trimester etter hva jeg skjønte. Og får tett oppfølging. Har første time hos gyn når jeg er 4+6. Er idag 3+4 ifølge appene da. Men lurer på om jeg kan være lenger da testen var så positiv som den var allerede. samboer jobber i barnehage, og jeg hadde planer om påbygg, men ser ut som dette blir utsatt. Har nettopp fått jobb på russeservice som lagermedarbeider. Starter 10.2 så det blir spennende i forhold til graviditeten. Jeg er ekstremt glad i å synge og alt for avhengig av mobilspill :p
 
jeg fyller 24 i år og samboer er 25. Vi holder til på Østlandet og har ingen barn fra før av, så dette blir veldig spennende:) krysser fingre for at alt går bra. Tror jeg er 4+4 på vei i dag.
 
Jeg fyller 30 i april, samboeren er 34. Vi holder til i Ski i Viken (gamle Akershus). Det er ikke så langt fra tusenfryd, for dere som ikke er kjente. Vi har en datter født 4. Oktober 2018 (termin 2. Oktober 2018). Denne gang tror jeg termin blir 9. Oktober. Ifølge beregninger er jeg 4+3 idag. Så mine to kommer til å være ganske så nøyaktig to år imellom hverandre (om dette går veien). :)
 
Jeg er 33 og samboer er 37. Dette blir vårt første felles barn, men jeg har to 50% av tiden fra før. Vi er begge i full jobb, men jeg ble sykemeldt nå pga kvalme og oppkast hver dag:hungover:. På fritiden liker vi å være sosiale med venner, finne på ting med barna, styrketrening og kose oss hjemme. Jeg er også gla i å strikke:) Ellers er vi på husjakt og håper vi klarer å finne noe før vi blir en familie på fem:woot:
 
Kan vi få festet denne tråden slik at den står øverst?
 
Jeg er 26 år, mannen er 29. Vi har vært kjærester i 10 år og giftet oss i august 2019. Sammen har vi en gutt på 2,5 år og en kattepus. Vi bor på vestlandet nå, men flytter sørover i sommer pga. jeg starter i ny jobb og i tillegg ønsker vi å flytte nærmere familiene våre. Jeg er utdannet sykepleier, tar nå en mastergrad og jobber litt ved siden av. Mannen jobber offshore i olje- og gassindustrien. Jeg liker å reise, være ute, strikke og lese:joyful:
 
Back
Topp