Presentasjonstråden

Jeg er 27 år, og venter nummer to. Har en toåring i hus nå.

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 6 år. Vi bor i et hus vi pusser opp i Rogaland.

Jeg er lærer på 4. Trinn. Kjekke, men travle dager.
 
25 år bor i Nordland, ikke gift, men samboer, vært sammen i 5 1/2 år,

bygde hus sist jeg var gravid så håper å kunne nyte graviditeten litt mer denne gang, sist var det mye hus-jobbing... Men vi har værtfall enebolig med god plass:)

Vi har ei jente født oktober 2011, blir spennende at hun skal bli storesøster:))

er sykepleier og jobber på sykehus, trives med det.

Ble gravid rett etter spiral så vet ikke helt termin men i slutten av august:)
 
22 år og bor i Rogaland. Venter nr 3! 1 og 3 var ikke planlagt:smiley-ashamed005

Har hatt ekstrem svangerskaps kvalme de andre gangene og håper håper håper jeg kan slippe unna denne gangen:smiley-angelic001

Er student.
 
Får vel trekke opp gjennomsnittsalderen litt! Jeg er 36 år og har verdens herligste samboer. Er snart 9 uker på vei og vi gleder oss veldig:).
Barnet var ikke planlagt og det kom litt brått på:oops:, men oi så fantastisk!
 
Jeg er 26 år, samboer 32, vi rekker begge å fylle et år før termin :) vi venter vår første, veldig etterlengtet :) jeg jobber i bhg og tar opp noen fag ved siden av :)
 
Blir 25 år nå i januar. Bor i Oppland og er forlovet med en herlig fyr. Vi har vært sammen i 7 år og har ei nydelig datter på 3,5 år. :) Foreløpig termin er denne gang 5.aug. vi gleder oss veldig. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 21 år (i dag!:smiley-bounce022) og venter nummer 2! Bor i Rogaland sammen med min samboer og sammen har vi en gutt på 17mnd født i begynnelsen av august 2012 :)
Verken storebror eller baby i magen var planlagt, men var veldig velkomne begge to etter at sjokket fikk lagt seg litt :)
 
Heisann :)

Jeg er helt ny her.

Er 27 år fra Møre & Romsdal. Har samboer og det har vi vært siste 5 åra. for 2 år siden kjøpe vi oss hus og trives godt. Vi har ei jenta som snart fyller 4 år, og nå venter vi på nr.2, og det gleder vi oss masse til.:)
 
Er 23 år. Og mannen er 27 år. Vi har vært sammen i 7 år. Og forlovet i snart 6 år :)
Planen var først at vi skulle gifte oss i juli i år.. men så ble det snakk om et barn til. Og vips ble det bolle nr. 3 i ovnen mye raskere en forventet :) så da ble det utsatt..
Hadde en kjemisk SA i 06.
Sen SA/fortidlig fødsel med tvillinger i uke 19 + 2 i 08.
Så fikk vi endelig en jente i uke 27 i 09.
Jente nr. 2 kom i uke 35 akuratt på dagen 3 år etter lillesøter i 2012 :)
Hadde en kjemisk SA igjen nå i begynnelsen på oktober.
Venter nå nr. 3 og har termin 25. August. Håper lille klorer seg godt fast nå!! Dette blir da mitt 4. Høyrisikosvangerskap.. :/
Med jente nr. 2 fikk jeg satt på cerklage rundt cervix i uke 14. (Trå som sys rundt livmorhalsen for at den ikke skal åpnes fortidlig)
Kan hende det blir det denne gangen også. Da jeg har svak livmorhals og til tider forkortet.
Jobber i barnehage men er nå sykmeldt etter en bilulykke tidligere. Blir sikkert videre sykmeldt nå pga. Risikosvangerskap :(
Mannen jobber med bilpleie :)
Sammen bor vi i et hus med jentene våre, en katt og en hund :)
 
Vi er begge 25 år, kjøpte leilighet sammen i Juni. Skulle etter planen giftet oss til sommeren men pga graviditeten banket på litt tidligere enn tenkt vil vi vente til etter fødsel før vi setter ny dato. Venter vårt første barn med termin 9. August å gleder oss veldig :)
 
Er 21 år, har en datter på 8mndr :) har vært sammen med kjæresten i 3,5 år, vi leier.. Har også en hund, og nå venter vi barn nr 2, i slutten av august !!!
 
Er snart 34 år og er gift, i april blir det 13 år siden vi giftet oss :). Jeg jobber som spesialpedagog på en ungdomsskole og har en gutt som har akkurat fylt 1 år :). Detteblir min nr 2 men mannen har ei datter på 19 åe fra et tidligere forhåld. Vi bor i Oslo :)
 
Back
Topp