Presentasjonstråden

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Hei,

Fortell litt om deg selv og familien din, eller det du vil. :)

:D
 
Jeg heter Kristin og giftet meg med min aller beste venn i september i år. Sammen venter vi vårt første barn,igjen er 4 uker på vei. Synes det er litt skremmende å være gravid fordi jeg har vært gjennom flere store operasjoner i magen de siste årene (siste operasjon for 6 uker siden). Men jeg er veldig lykkelig og håper alt vil gå bra frem til antatt termin i august :)
 
Jeg er 27 år gammel. Vi giftet oss i juni, og vi har siden forsøkt å lage vårt første barn. Vi har hund, hus og bil, så da mangler vel bare babyen. :p Vi har vært sammen, og bodd sammen i mange år før vi giftet oss. Mannen er jevngammel med meg.

Jeg har hatt tre kjemiske graviditeter, men denne gangen ser det mye bedre ut enn tidligere, så nå håper jeg å bli her til august 2014. :) :D Det som er nytt denne syklusen er at jeg har fått prøve Crinone (progesteron, fikk på resept av lege siden jeg har mistet tidlig 3 ganger). Det skal jeg bruke videre nå til jeg er 11-12 uker på vei.

Jeg jobber for tiden redusert, jobber på Sykehus.

Vi bor i Vestfold. :)

EL-termin er 25. august. Vi hører til Sykehuset i Vestfold, Tønsberg. Jeg har tenkt til å gå på tidlig UL privat, men venter til over nyttår med å bestille time.
 
Last edited:
Hei og hopp:) 25år her. Vært sammen med min kjære siden mai 2007, ikke gift. Vi har en datter på 20mnd og venter nå nr 2 ca 18. august:)

Jobber for øyeblikket i butikk, men er utdannet sykepleier. Jobber fortsatt fullt, men regner med det blir redusert etterhvert pga risikosvangerskap og bekkenløsning. Men biter tennene sammen og holder ut en stund til;)
 
Jeg er 32 år og fra Hedmark. Har vært sammen med mannen min i snart 7 år og vi giftet oss i 2009. Vi har en datter som ble født i August 2011.

Jeg hadde en SA i oktober, og ble da tydeligvis gravid rett etterpå. Håper på bedre lykke denne gang! :)

Jeg er NAV-klient i arbeidsutredning for tiden og jobber litt her og der. Kiwi er neste stopp! ;) På fritiden synger jeg i kor og trener, driver med håndarbeid og henger med familien :)
 
Heisann.
jeg er 27 og bor i rogaland. Har vært sammen med samboeren min i litt over 5 år, Vi fikk en sønn i 2012, og nå skal vi ha en til. Vi har også en liten kosabamse av en hund :D
Vi skal til å bygge hus, og håper det er klart rett etter nye nurket er født. Helst før, men det tviler jeg på.
Jeg jobber 100% som kontormedarbeider og elsker jobben min.
 
Jeg er 25 år, bor i Trondheim og giftet meg med min kjære i sommer. (Har vært sammen i 6 år)

Elsker håndarbeid og liker å være kreativ.

Spiren satt på 7pper og er idag 6+5. Skal på tidlig UL om 4 dager og er helt utrolig spent!!
 
Hei
Jeg er 38 år og bor på Romerike.
Har vært gift i 11, 5 år og dette er vårt 3. barn.
Har 2007 og 2011 modeller fra før

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er 25 år gammel, venter mitt første barn i august.
Bor i Rogaland, med kjæresten min igjennom 1,5 år :)
Jobber i barnehage, og elsker det!
 
Er 25 år gammel fra indre Østfold, giftet meg i sommer med verdens snilleste og mest omsorgsfulle mann! Han blir 32 i mars.. Vi har prøver mer eller mindre i 2,5 år før det slo til, så kan nesten ikke tro at det er sant!:)

Jeg har siden sommeren 2011 fått to diagnoser, Fibromyalgi og ME (kronisk utmattelsessyndrom) så er veldig spent på hvordan det kommer til å bli med formen min fremover! Satser på at jeg er en av de få som blir bedre under graviditeten:)

Ellers er jeg utdannet kokk og regnskapsmedarbeider men jobber ikke om dagen pga sykdommene. Vi bygger hus og driver gård. Har også en liten hjerteknuser av en hund.

Foreløpig termin er 21.aug, har kontroll hos fastlegen 14.jan og tidlig ul på volvat 2.jan
 
Æ e 34 år, vorre gift i 4 år,men vi har vorre sammen i over 12 år :)
Vi har 3 flotte barn,Viktoria,Jonathan å Katinka å vente vårres 4 i August :)
Vi får da 4 barn på litt over 4 år :)
Vi bor i eget hus i Trøndelag å har en syvseter,med plass t en bilstoll til ;)
Jobbe på sykehjem å e vældi glad i jobben min :)
 
Jeg er fra Rogaland og er 25 år. Har vært sammen med min kjære (som er 27) i 5-6 år, og vi venter nå vårt andre barn sammen :) Fra før har vi lille Nora som blir 2 år ganske nøyaktig rundt termin. Jeg har nemlig samme termin denne gang som sist :D

Ellers studerer jeg til å bli lærer (1-7. klasse), og går nå det første av fire/fem år.

Vi hadde egentlig planer om å gifte oss 19. juli 2014, men bestemte oss får å "prøve" en uke i oktober, der det ville klaffe med permisjon i forhold til skoleåret, og vips venter vi nummer to :D
 
Gjennomsnittsalderen her må fa være 25 år :p

Selv er jeg 24 år. Gift i 3 år nå i jula, har to sønner, en på 5 og en på 2! Jobber som lærer under utdanning :) bor i Modum i Buskerud
 
25 år fra Bergen. Har en nydelig prinsesse på 9 mnd. Har samboer, hus, hund og stasjonsvogn. Nå venter vi en lillesøster eller lillebror i august. Gleder oss stort. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fylte 22 for noen dager siden, og giftet meg på bursdagen min for to år siden. Har en datter på ett år og to måneder, ja ble gravid med en gang, og nå venter en til i august 2014 <3
 
Jeg er 20 år og bor i Sør-Trøndelag. Har verdens beste samboer som er 23år, vi har ei lita jente født i 2012 og venter nå nr 2 som satt på pp4 :) Vi er begge selvstendig næringsdrivende og har nok å gjøre:p Nettopp bygd oss hus og er veldig lykkelige! :love7
 
Jeg er 21 år gammel, og bori Møre og Romsdal :) er ikke sammen med barnefar, og har ikke barn fra før. Er student, jobber x2 og er ellers som en helt vanlig 21-åring tror jeg. Glad i å være sosial med venner, samtidig som jeg er utrolig flink til å slappe maks av når jeg først vil det ;) barnefar er like gammel som meg, forresten.
 
Jeg er 25 år og barnefaren 24, vi bor i Østfold og er forlovet, det har vi vært i 3 år, men vi har vært sammen i 6.

Barnefaren er fra Libanon og vi har jente sammen på 2,5 år :)

Vi bor i en leilighet som vi nå holder på å pusse opp :)

Jeg er hjelpepleier og jobber på et sykehjem. Mest med unge demente. Jeg studerer psykisk helsevern på deltid og det er vel egentlig min hobby :)
 
Back
Topp