Presentasjonstråd!

Mindel her :greet025

Hengt en stund på prøverforumet, og hadde egentlig sånn smått begynt å innfinne oss med det der kanskje ikke ble noen siste skatt på oss. Gynekologen anbefalte å gå raskt i gang med ivf om vi skulle få det til da hans kvalitet var nedsatt, og mine egg gamle, og vi alt hadde prøvd nesten ett år uten hell..
Men i pausemåneden på Letrozol ble vi gravide! :hello2

Jeg er 40 år, gift med min bestevenn igjennom 20 år. Sammen har vi seks barn fra før (noen av dem begynner å bli voksne :happy119). Bor på Østlandet. Opprinnelig utdannet sykepleier, men akkurat nå prøver vi finne ut av helsa, så jobber ikke.

Gleder meg til å høre mer om dere andre! :hello

Så koselig tråd! :greet025

Vi var prøvere i ca. 1 år, før første positive test nå i februar. Bor i Telemark, 27 år, og har hatt samme partner i mange år. Vi gleder oss (forsiktig siden det er tidlig) veldig til å bli foreldre for første gang. Må si det er spesielt dette å være gravid for første gang, og alt som kommer med. Håp, drømmer, bekymringer og m.m :Heartred

Jobber fulltid. Spent på hvor lenge jeg kan skjule dette, sitter i åpent landskap og håper kvalmen holder seg unna så lenge som mulig!

Edit: siden forumet foreløpig er åpent valgte jeg å anonymisere litt mer.

Last edited:
Hei!

Dette blir vårt andre og siste barn ❤️ Hadde utrolig stor glede av dette forumet med første og bruker de aktivt den dag i dag for å feire store og små milepæler. Mini er en liten sjef på 1,5 år og jeg er sikker på at han kommer til å bli verdens fineste storebror. Ikke at han kommer til å elske det å dele mamma med det første, men det skal vi finne ut av ❤️ :hilarious:

Jeg er 34 år, bor i Trøndelag og jobber som ingeniør. En skikkelig nerd med mye godt humør. Gleder meg til å fortsette reisen med dere ❤️

Hei!
Jeg er 30 år, og dette blir andre og siste barnet. Vi har prøvd i 3 måneder, og fikk kjemisk på begge de to forrige syklusene. Håper det holder hele veien denne gangen, ingenting som tyder på noe annet iallfall.
Hang her i forrige svangerskap også, og setter veldig pris på å snakke med andre som er like opptatt av det som jeg i denne perioden - så slipper jeg å mase ned venner og familie :hilarious: Denne gangen har jeg vært her hele prøveperioden også, og det har vært veldig fint da jeg gikk gjennom de kjemiske. Fortalte noen venninner, men hjalp å snakke her og.
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere, spesielt når vi får skjult forum! :love017

Hei! Jeg er litt redd for å skrive personlige detaljer på åpent forum:shy:. Har en dagbok som ligger skjult på assistertforumet, og skriver nok litt mer når vi får skjult her!:happy: Jeg er 35 og vi har prøvd i 1,5 år. Denne satt på fjerde ivf-innsett, og ble livets første positive graviditetstest her. Så gleden og nervøsiteten er stor! :Heartred

Hei!
Kvinne 32, snaaart 33, bosatt på Østlandet - familien består per nå av samboer, gutt født mai 23, og en liten hund :shy:
Fritiden går til sønnen min, turer, bøker, serier, strikking og annet håndarbeid :shy: (+ mye hjernedød mobilscrolling:dead::hilarious:)

Har hengt på forumet siden jeg begynte prøving med første - veldig fint å ha noen likesinnede å dele tanker med - både oppturer og nedturer :love7

Vi er klare for å få et tilskudd til i familien, så håper denne sitter hele veien!

Jeg fyller 34 år i sommer. Bor litt utpå landet (men vi har naboer :laughing002) sammen med mann, katt og barn.
Jeg og min kjære har vært sammen i 14 år :wacky: Jenta vår ble 2 år i november. Så her blir det akkurat 3 års aldersforskjell :Heartpink

Vi bor i nordland og jeg jobber 100% som daglig leder i butikk. Vi er 3 ansatte; meg som nå er gravid, ei som pensjonerer seg til sommeren og ei som er 50% ufør og som muligens må bli sykemeldt en periode nå. Kjenner at den situasjonen stresser meg :laughing002men men... går vel bra :smiley-angelic001

Forrige svangerskap var helt problemfritt. Ingen plager annet enn litt sliten i korsryggen til tider. Og helt på slutten kjente jeg at bekkenet eksisterte. Men jeg jobbet uten problem helt til permisjonsstart. La oss bare håååååpe at dette svangerskapet også blir sånn!

Hei!
Straks 32 år, jeg bor også på Østlandet. To barn i skolestart alder fra før med eksmann. Møtte så mannen i mitt liv i frankrike og plutselig var jeg uplanlagt gravid. Ingenting er på stell for å si det sånn, men det går vell. :knegg:

Hei hei! Jeg er 31 år bosatt på Østlandet. Jobber fulltid i dagligvare. 1 barn fra før født februar 23. Vi har prøvd i 1 år nå i slutten av Mars og jeg har vært gravid ca annenhver måned siden da men som ikke har gått lengre enn til uke 6-8. nå er jeg ikke forbi den magiske grensa enda, men føler denne graviditeten virker annerledes på en positiv måte likevel. Det kom som et sjokk for meg hvor utfordrende det skulle bli å få nummer to når første mann kom på PP2 og null komplikasjoner i svangerskapet. Meeen sånn ble det. Så håper jeg henger på her nå :Heartred

Hei hei! Jeg er 31 år bosatt på Østlandet. Jobber fulltid i dagligvare. 1 barn fra før født februar 23. Vi har prøvd i 1 år nå i slutten av Mars og jeg har vært gravid ca annenhver måned siden da men som ikke har gått lengre enn til uke 6-8. nå er jeg ikke forbi den magiske grensa enda, men føler denne graviditeten virker annerledes på en positiv måte likevel. Det kom som et sjokk for meg hvor utfordrende det skulle bli å få nummer to når første mann kom på PP2 og null komplikasjoner i svangerskapet. Meeen sånn ble det. Så håper jeg henger på her nå :Heartred
Håper dette er spiren som sitter :Heartred Hvordan merker du denne graviditeten er annerledes?

Håper dette er spiren som sitter :Heartred Hvordan merker du denne graviditeten er annerledes?
Det er mer som «skjer» i mageregionen. Muskelrykninger/murringer, ligamentsmerter, oftere dobesøk, og raskt økte g-tester, mer andpusten. Og jeg merker at kroppen «klapper» lettere sammen om jeg løfter litt tungt på jobb. De andre gangene var det ikke like fremtredende og testene økte sakte.

Det er mer som «skjer» i mageregionen. Muskelrykninger/murringer, ligamentsmerter, oftere dobesøk, og raskt økte g-tester, mer andpusten. Og jeg merker at kroppen «klapper» lettere sammen om jeg løfter litt tungt på jobb. De andre gangene var det ikke like fremtredende og testene økte sakte.
Det høres veldig lovende ut :love017

Hei!
Straks 32 år, jeg bor også på Østlandet. To barn i skolestart alder fra før med eksmann. Møtte så mannen i mitt liv i frankrike og plutselig var jeg uplanlagt gravid. Ingenting er på stell for å si det sånn, men det går vell. :knegg:
Så..spennende :shy: hvordan er ståa nå da? Er mannen i Frankrike enda? Eller i Norge, eller? Fortell, fortell!

Hei! Jeg er 34, gift, bor i Trøndelag med to barn på 6 og straks 3år. Var veldig usikker på om vi skulle prøve på en tredje, men nå sitter altså tredje spire her i magen så spent på hvordan det blir :)

Back
Topp