Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

). Bor på Østlandet. Opprinnelig utdannet sykepleier, men akkurat nå prøver vi finne ut av helsa, så jobber ikke. 

Har sett på forum myyye opp gjennom for har brukt lang tid på å bli gravid. Startet med IVF rett etter jul og ble faktisk gravid på første forsøk! Så dette er veldig etterlengtet
Denne gangen har jeg vært her hele prøveperioden også, og det har vært veldig fint da jeg gikk gjennom de kjemiske. Fortalte noen venninner, men hjalp å snakke her og.
. Har en dagbok som ligger skjult på assistertforumet, og skriver nok litt mer når vi får skjult her!
Jeg er 35 og vi har prøvd i 1,5 år. Denne satt på fjerde ivf-innsett, og ble livets første positive graviditetstest her. Så gleden og nervøsiteten er stor! 
(+ mye hjernedød mobilscrolling
)
) sammen med mann, katt og barn.
Jenta vår ble 2 år i november. Så her blir det akkurat 3 års aldersforskjell 
men men... går vel bra 

Håper dette er spiren som sitterHei hei! Jeg er 31 år bosatt på Østlandet. Jobber fulltid i dagligvare. 1 barn fra før født februar 23. Vi har prøvd i 1 år nå i slutten av Mars og jeg har vært gravid ca annenhver måned siden da men som ikke har gått lengre enn til uke 6-8. nå er jeg ikke forbi den magiske grensa enda, men føler denne graviditeten virker annerledes på en positiv måte likevel. Det kom som et sjokk for meg hvor utfordrende det skulle bli å få nummer to når første mann kom på PP2 og null komplikasjoner i svangerskapet. Meeen sånn ble det. Så håper jeg henger på her nå![]()
Hvordan merker du denne graviditeten er annerledes?Det er mer som «skjer» i mageregionen. Muskelrykninger/murringer, ligamentsmerter, oftere dobesøk, og raskt økte g-tester, mer andpusten. Og jeg merker at kroppen «klapper» lettere sammen om jeg løfter litt tungt på jobb. De andre gangene var det ikke like fremtredende og testene økte sakte.Håper dette er spiren som sitterHvordan merker du denne graviditeten er annerledes?
Det høres veldig lovende utDet er mer som «skjer» i mageregionen. Muskelrykninger/murringer, ligamentsmerter, oftere dobesøk, og raskt økte g-tester, mer andpusten. Og jeg merker at kroppen «klapper» lettere sammen om jeg løfter litt tungt på jobb. De andre gangene var det ikke like fremtredende og testene økte sakte.

Så..spennendeHei!
Straks 32 år, jeg bor også på Østlandet. To barn i skolestart alder fra før med eksmann. Møtte så mannen i mitt liv i frankrike og plutselig var jeg uplanlagt gravid. Ingenting er på stell for å si det sånn, men det går vell.![]()
hvordan er ståa nå da? Er mannen i Frankrike enda? Eller i Norge, eller? Fortell, fortell!Ojj, det var veldig tett, ja!Kan alltids presentere meg kort på åpent forum. Jeg er snart 32 år gammel, har to barn, storebror på 9 og lillesøster på 6 måneder… denne graviditeten var mildt sagt ikke planlagt![]()