Presentasjonstråd

Hei:)
Tørr såvidt å titte innom her nå..
36 år til sommeren, vert sammen med mannen i 19 år,og vi har 2 barn sammen. 11 år og 5 år. Veien vår til å stifte familie har vert kronglete og tøff!
Vi hadde egentlig jobbet hardt for å føle oss ferdig nå,da jeg har hatt 3 tette aborter som førte til operasjoner,og kroppen min har vert gjennom mye de siste årene. Men igjenn sitter vi med en positiv test, tør ikke håpe enda.. har starta med medisiner denne gang,og HCG prøver denne uka viser nokså fin stigning. Tenk om vi er så heldig å få verdens beste julegave i år..:Heartred
 
Hei :) Er det flere her inne som venter barn i Desember? Jeg er 6 uker på vei, et lite sjokk da jeg trodde vi var ferdig med babytiden og er rukket å bli 43 år. Vi ville veldig gjerne ha et tredje barn for noen år tilbake, men det skjedde aldri. Men nå er vi altså her da. Har to fra før på 9 og 7 år. Det her blir en skikkelig attpåklatt. Men vi gleder oss og håper at de ukene som kommer går bra.
 
Hei :) Er det flere her inne som venter barn i Desember? Jeg er 6 uker på vei, et lite sjokk da jeg trodde vi var ferdig med babytiden og er rukket å bli 43 år. Vi ville veldig gjerne ha et tredje barn for noen år tilbake, men det skjedde aldri. Men nå er vi altså her da. Har to fra før på 9 og 7 år. Det her blir en skikkelig attpåklatt. Men vi gleder oss og håper at de ukene som kommer går bra.
Koselig, velkommen! Alle her venter barn i desember :love017 Jeg venter nummer 4, blir 40 i år og mine de første er litt større enn dine.
 
Hei :) Er det flere her inne som venter barn i Desember? Jeg er 6 uker på vei, et lite sjokk da jeg trodde vi var ferdig med babytiden og er rukket å bli 43 år. Vi ville veldig gjerne ha et tredje barn for noen år tilbake, men det skjedde aldri. Men nå er vi altså her da. Har to fra før på 9 og 7 år. Det her blir en skikkelig attpåklatt. Men vi gleder oss og håper at de ukene som kommer går bra.
Godt du fant veien inn her.
Venter som sagt 13.desember. Jeg er 40 og venter også en attpåskatt som vil bli mitt fjerde barn. Mine barn er dog endel eldre enn dine. I alderen 13-18 år.
Velkommen❤️
 
Takk :) Så fint, gleder meg til å følge dere og samtidig ha noen innpå her man kan snakke med, når man også ikke har delt det med familie og venna utenfor her ❤️ ☺️
 
Back
Topp