Presentasjonstråd

Nå har jeg sneket rundt i en 5-6mnds tid, så det er vel på høy tid med en introduksjon :)

Alder: 32
Utdanning/jobb: Daglig leder i butikk
Bosted: Stavanger-regionen
Familie: Samboer og to bonusbarn.
Hobby: Veldig glad i å være ute i natur og fjell, men like glad i en sløv tur på cafè i byen :)

Har termin med mitt første barn 21/5 :Heartblue
 
Nå har jeg sneket rundt i en 5-6mnds tid, så det er vel på høy tid med en introduksjon :)

Alder: 32
Utdanning/jobb: Daglig leder i butikk
Bosted: Stavanger-regionen
Familie: Samboer og to bonusbarn.
Hobby: Veldig glad i å være ute i natur og fjell, men like glad i en sløv tur på cafè i byen :)

Har termin med mitt første barn 21/5 :Heartblue
Velkommen :joyful::smug:
 
Alder: 29 år
Utdanning/jobb: Helsefagarbeider
Bosted: Sandnes
Familie: Gift, jente på 2 år
Hobby: Liker å strikke, se film/serier, brettspill.
 
Alder: 27
Utdanning/jobb: utdannet helsefagarbeider og vernepleier, jobber som vernepleier.
Bosted: Askim, indre Østfold
Familie: samboer og to katter
Hobby: tv-serier/film, glad i å være kreativ, men blitt lite prioritert siste årene.
Termin: 17.Mai.2021, første barnet og gleder meg veldig
 
Jeg må bare innse at Aprilbabyen vår har blitt en maibaby, og det er ingen tegn til at ho har tenkt seg ut med det første heller :joyful:
  1. Alder: 36, blir 37 i juni :nailbiting:
    Utdanning/jobb: jobber i familiebedriften som driver med bunad, men jeg jobber med salg, markedsføring, SoMe osv.
    Bosted:Telemark
    Familie: samboer og to jenter på 11 og 8,5
    Hobby: strikker mye, særlig i dette svangerskapet da jeg har vært sykemeldt siden nyttår. Leser og ser serier/film også, men det blir vel mindre tid til sånt nå snart. Har også litt syprosjekter på vent.
 
Jeg må bare innse at Aprilbabyen vår har blitt en maibaby, og det er ingen tegn til at ho har tenkt seg ut med det første heller :joyful:
  1. Alder: 36, blir 37 i juni :nailbiting:
    Utdanning/jobb: jobber i familiebedriften som driver med bunad, men jeg jobber med salg, markedsføring, SoMe osv.
    Bosted:Telemark
    Familie: samboer og to jenter på 11 og 8,5
    Hobby: strikker mye, særlig i dette svangerskapet da jeg har vært sykemeldt siden nyttår. Leser og ser serier/film også, men det blir vel mindre tid til sånt nå snart. Har også litt syprosjekter på vent.
Velkommen inn hit :)
 
Back
Topp