Presentasjonstråd?

Gravidstudine

Flørter med forumet
Hei jenter! Jeg er ganske ny her og forstår kanskje ikke helt hvordan dette forumet fungerer. Har vi en presentasjonstråd her inne på september? Hadde vært artig å vite litt om dere andre :-)

Litt usikker, tittet litt tilbake om det var noen, men kunne ikke se noen... Men jeg kan jo presentere meg selv fordet :)

Jeg er 27 år og bor i Oslo :)

Her bor jeg sammen med samboeren min som er 26 år og datteren vår på 3,5 år og blir 4 rett før nestemann kommer ;)
Jeg er utdannet idrettspedagog men jobber som saksbehandler :D Sambo jobber som elektriker!
Vi har vært sammen i 5 år og skal gifte oss i november :) Så her blir det travel fremover :)

Hyggelig å hilse på deg! :-)

Jeg er 25 år og bor i utkanten av Tromsø. Jeg giftet meg med mannen min i 2015 og vi har en sønn på 8 år som er ekstremt klar for å bli storebror nå ;-) Jeg studerer medisin og jobber på sykehjem ved siden av, mens mannen min jobber i et vaktselskap.

Hyggelig å hilse på deg! :-)

Jeg er 25 år og bor i utkanten av Tromsø. Jeg giftet meg med mannen min i 2015 og vi har en sønn på 8 år som er ekstremt klar for å bli storebror nå ;-) Jeg studerer medisin og jobber på sykehjem ved siden av, mens mannen min jobber i et vaktselskap.
Velkommen :) Tøft å studere og jobbe og være gravid samtidig :) Lenge igjen med studie?

Velkommen :) Tøft å studere og jobbe og være gravid samtidig :) Lenge igjen med studie?

Takk! :-) Jeg har to år igjen av studiet, så er det halv annet år med turnus. Det går heldigvis fint å kombinere alt så langt, da syntes jeg det var mer hektisk å planlegge bryllupsfest i tillegg til alt annet i fjor ;-) Skal dere ha stor fest?

Hei alle:)

Jeg er 30 år og gift med mannen på 32, sammen i snart 9 år og gift i 1 1/2.
Har et pelsbarn på 4.
Jeg er fra Lofoten og han fra Chile, men vi bor i Oslo.
Jeg jobber som IT-konsulent og han som driftstekniker.

Gleder oss veldig september! :D