Presentasjonstråd?

Gravidstudine

Flørter med forumet
Hei jenter! Jeg er ganske ny her og forstår kanskje ikke helt hvordan dette forumet fungerer. Har vi en presentasjonstråd her inne på september? Hadde vært artig å vite litt om dere andre :-)

Litt usikker, tittet litt tilbake om det var noen, men kunne ikke se noen... Men jeg kan jo presentere meg selv fordet :)

Jeg er 27 år og bor i Oslo :)

Her bor jeg sammen med samboeren min som er 26 år og datteren vår på 3,5 år og blir 4 rett før nestemann kommer ;)
Jeg er utdannet idrettspedagog men jobber som saksbehandler :D Sambo jobber som elektriker!
Vi har vært sammen i 5 år og skal gifte oss i november :) Så her blir det travel fremover :)

Hyggelig å hilse på deg! :-)

Jeg er 25 år og bor i utkanten av Tromsø. Jeg giftet meg med mannen min i 2015 og vi har en sønn på 8 år som er ekstremt klar for å bli storebror nå ;-) Jeg studerer medisin og jobber på sykehjem ved siden av, mens mannen min jobber i et vaktselskap.

Hyggelig å hilse på deg! :-)

Jeg er 25 år og bor i utkanten av Tromsø. Jeg giftet meg med mannen min i 2015 og vi har en sønn på 8 år som er ekstremt klar for å bli storebror nå ;-) Jeg studerer medisin og jobber på sykehjem ved siden av, mens mannen min jobber i et vaktselskap.
Velkommen :) Tøft å studere og jobbe og være gravid samtidig :) Lenge igjen med studie?

Velkommen :) Tøft å studere og jobbe og være gravid samtidig :) Lenge igjen med studie?

Takk! :-) Jeg har to år igjen av studiet, så er det halv annet år med turnus. Det går heldigvis fint å kombinere alt så langt, da syntes jeg det var mer hektisk å planlegge bryllupsfest i tillegg til alt annet i fjor ;-) Skal dere ha stor fest?

Hei alle:)

Jeg er 30 år og gift med mannen på 32, sammen i snart 9 år og gift i 1 1/2.
Har et pelsbarn på 4.
Jeg er fra Lofoten og han fra Chile, men vi bor i Oslo.
Jeg jobber som IT-konsulent og han som driftstekniker.

Gleder oss veldig september! :D

Takk! :-) Jeg har to år igjen av studiet, så er det halv annet år med turnus. Det går heldigvis fint å kombinere alt så langt, da syntes jeg det var mer hektisk å planlegge bryllupsfest i tillegg til alt annet i fjor ;-) Skal dere ha stor fest?
Så bra du får kombinert ;) Vi har ikke planlagt noe stort men vi blir ca 70 personer så det blir stort sånn sett :) Er jo en del å planlegge, så vi har begynt med en del nå for å ha mest mulig klart til november siden jeg skal føde i september :)

Jeg er 27 år og bor i Bodø. Har vært sammen med samboeren min i snart 10 år og vi har en datter som blir 3 år i sommer :) Jobber som miljøterapeut i en bolig for psykisk utviklingshemmede.

Hyggelig å bli litt bedre kjent med dere, vi blir vel å skravles en del frem mot september! ;-) Lykke til med bryllupsforberedelser Bentleif :-)

Heisann!

Jeg er 24 år og bor i Trondheimsområdet. Har vært gift i 3,5 år , og har ei datter på akkurat 2 år. ;) Vi er en ganske så internasjonal familie, jeg er fra Ungarn, og mannen fra Sverige. Jeg studerer til å bli sykepleier, er i gang med første året nå.

Hei hei!

Jeg er 24 fra sørlandet ☺ Har vært sammen med mannen min, på 28, i 4 år og vi venter vårt første tobente barn. Er foreldre til en firbent allerede. Jobber stort sett i butikk, men er for tiden sjukmeldt.

Gleder meg til å skravles!

Hei!
Jeg er 33 år (straks 34),og jeg venter mitt første barn. Jeg er samboer med en herlig mann på 30.år. Vi er begge lærere,og jobber på samme skole. Jeg på barneskolen (har 1.trinn i år) og han på u-trinn (han har 10.trinn i år)
Dette var et planlagt barn,så vi gleder oss veldig. Termin 10.sept :-)

Hei.
Jeg er 21 år, sambo 22. Vi har vært sammen i snart to år, og nettopp kjøpt hus. Jeg studerer til sykepleie og mannen jobber som konsulent. Vi har to firbeinte skatter, og har ønsket oss en tobeint lenge. Vært prøvere i 11 månder før det klaffet.

Hei! Jeg er 31 år, mannen 39, vi har vært sammen i litt over 8 år og gift i litt over 3. Har en gutt som blir 3 i mai. Bor i Grenland i Telemark. Jeg jobber som lærer i ungdomsskolen, mannen min driver med trepleie og -felling. Starta å prøve på nr2 i fjor vår, og har mistet noen ganger i mellomtiden.

Back
Topp