Gravidstudine
Flørter med forumet
Hei jenter! Jeg er ganske ny her og forstår kanskje ikke helt hvordan dette forumet fungerer. Har vi en presentasjonstråd her inne på september? Hadde vært artig å vite litt om dere andre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen Tøft å studere og jobbe og være gravid samtidig Lenge igjen med studie?Hyggelig å hilse på deg!
Jeg er 25 år og bor i utkanten av Tromsø. Jeg giftet meg med mannen min i 2015 og vi har en sønn på 8 år som er ekstremt klar for å bli storebror nå ;-) Jeg studerer medisin og jobber på sykehjem ved siden av, mens mannen min jobber i et vaktselskap.
Velkommen Tøft å studere og jobbe og være gravid samtidig Lenge igjen med studie?
Så bra du får kombinert Vi har ikke planlagt noe stort men vi blir ca 70 personer så det blir stort sånn sett Er jo en del å planlegge, så vi har begynt med en del nå for å ha mest mulig klart til november siden jeg skal føde i septemberTakk! Jeg har to år igjen av studiet, så er det halv annet år med turnus. Det går heldigvis fint å kombinere alt så langt, da syntes jeg det var mer hektisk å planlegge bryllupsfest i tillegg til alt annet i fjor ;-) Skal dere ha stor fest?