Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen skal du væreEn veldig sein start på meg inne på forumet. Følte ikke så mye behov under graviditeten eller de første månedene etter at lillegutt kom, men har mer og mer behov for å kunne spørre om forskjellige ting og få innspill og tips fra andre som har barn i samme alder som min![]()
Velkommen skal du være![]()
Ja skravle i vei og bli med oss på skjult, der er det mest aktivitet; )Takktakkhåper å få nok innlegg til å få komme inn på det hemmelige forumet etterhvert, regner med det er bittelitt mer aktivitet der
![]()
Ja skravle i vei og bli med oss på skjult, der er det mest aktivitet; )
Velkommen! Ser du skravler mest med deg selv her inneVar det jeg regna med, så da satser jeg på å få komme inn der om en liten mnd![]()
Velkommen! Ser du skravler mest med deg selv her inneEr mye mer som skjer på skjult
![]()
Heldigvis så går det fort opp til nok innlegg, og vi behøver noe aktivitet her også slik at vi kan bli flerTakktakkhåper å få nok innlegg til å få komme inn på det hemmelige forumet etterhvert, regner med det er bittelitt mer aktivitet der
![]()